۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۶۹۶۱۶
۷ تیرماه؛

مجلس ترحیم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام حسنی برگزار می شود

مراسم یادبود چهلمین روز درگدشت حجت الاسلام حسنی، مبارز و مجاهد نستوه آذربایجان هفتم تیرماه در ارومیه برگزار می شود.
اربعین مرحوم حسنی مجاهد نستوه آذربایجان

عبدالحق حسنی، فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با قدردانی از حماسه مردم استان و به ویژه ارومیه در پاسداشت مقام عالم فقید، حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی، اظهار داشت: مردم و مسؤولان سنگ تمام گذاشته و در مراسم وداع با امام جمعه سابق ارومیه حماسه ای ماندگار آفریدند.

وی گفت: مجالس ترحیم  سومین و هفتمین روز درگذشت مجاهد نستوه نیز با حضور پرشور مردم و مسؤولان در مصلای ارومیه برگزار شد، البته در شهرستانهای مختلف به مناسبت بزرگداشت یاد و نام مرحوم حسنی مجالس یادبود برگزار شد که قدردانی می کنیم. 
 
فرزند ارشد حجت الاسلام حسنی به مراسم چهلمین روز درگذشت پدر بزرگوارشان اشاره کرد و افزود: مجلس اربعین مجاهد نستوه از سوی بیت ایشان برگزار می شود. 
 
حسنی اظهار کرد: مراسم چهلمین روز درگذشت امام جمعه سابق ارومیه هفتم تیرماه با حضور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
 
وی در پایان از حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تشکر کرد و گفت: امام جمعه ارومیه در برگزاری مراسمات مرحوم حسنی، نهایت لطف و همکاری را داشتند و از برگزاری مراسم اربعین در مصلا استقبال کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری به علت بیماری و کهولت سن در ۹۰ سالگی به دیار حق شتافت.
 
این روحانی مجاهد آذربایجان در مبارزات قبل و بعد از انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با اشرار، منافقین و ضد انقلاب نقش کلیدی داشتند./936/ت303/ب1
ارسال نظرات