۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۹۶۰۰
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مردمی بودن لازمه تبلیغ است

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که در مسیر تبلیغ اخلاص بسیار مهم و خود برتر بینی ممنوع است، گفت: در همه کارهایمان باید خداوند متعال را در نظر بگیریم و باید مراقب دام های شیطانی باشیم.
سفر حجت الاسلام روستا آزاد به خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر سه شنبه در جمع طلاب و مبلغین مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان این که پیامبر گرامی اسلام برای همه افراد جامعه مایه رحمت بودند، ابراز داشت: ایشان نسبت به تبلیغ دین و معارف اسلامی حریص و دلسوز بودند و برای همه افراد جامعه بی دین و با دین مایه رحمت و امید بودند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کفار بسیار پیامبر را اذیت کردند و حتی با اجیر کردن کودکان ایشان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند اما ایشان هیچ گاه امت خود را نفرین نکردند و همواره برای هدایت و عاقبت بخیری امت خود دعا می کردند.

حجت الاسلام روستا آزاد با تأکید بر این که پیامبر اسلام(ص) مبلغ دین مبین اسلام بودند، بیان داشت: حضرت رسول الله(ص) افزون بر شأن نبوت و خاتمیت، مبلغ دین نیز بودند و کلام وحی را برا مردم تبیین می کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که پیامبر از سختی مردم رنج می بردند، اظهار داشت: ایشان از عدم درک معارف الهی و گمراهی توسط مردم اذیت می شدند؛ چراکه پیامبر نسبت به مشکلات و رنج های مردم بی تفاوت نبودند.

حجت الاسلام روستا آزاد مردمی بودن را لازمه تبلیغ دین دانست و گفت: یکی از ویژگی های بارز و خاص پیامبر(ص) مردمی بودن ایشان بود؛ پیامبر نسبت به همه افراد جامعه دلسوز و مایه رحمت بودند و تفاوتی بین افراد جامعه قائل نمی شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این هدایت انسان در دین مبین اسلام بسیار مهم است، گفت: هدایت انسان ها به سوی روشنایی و نجات آنها از تاریکی در دین مبین اسلام مورد تأکید  است.

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که در مسیر تبلیغ اخلاص بسیار مهم و خود برتر بینی ممنوع است، بیان داشت: در همه کارهایمان باید خداوند متعال را در نظر بگیریم و باید مراقب دام های شیطانی باشیم./9461/د103/ب1

ارسال نظرات