۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۳۵۴
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان:

شهدای مدافع حرم نمونه بارز فداکاری در راه پایداری دین حق هستند

​رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان با تاکید بر حفظ ارزش ها و اهداف شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم نمونه بارز فداکاری در راه پایداری دین حق هستند.
حجت الاسلام خانه گیر

حجت الاسلام عیسی خانه گیر رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان گفت: مادامی که مسلمانان بر اعتقادات و عقایدشان پایبند باشند، دارای دشمنانی هستند که برای دور کردن امت اسلامی از این اعتقادات و عقاید دینی تلاش می کنند و در راه رسیدن به هدف شوم خود از هیچ اقدام ناشایستی دریغ نمی ورزند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ جبهه های حق علیه باطل همیشه برقرار بوده است، افزود: نبی اکرم(ص) نیز با طرح دین مبین اسلام در مدینه، با مخالفت های دشمنان روبه رو شد و دشمنان با راه اندازی جنگ ها و توطئه های داخلی و خارجی سعی در نابودی دین مبین اسلام داشتند.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: برای پایداری دین حق نیاز است تا کسانی با فدا کردن جان و مال خود را در راه حق با خدا معامله کنند.

حجت الاسلام خانه گیر در ادامه به ایثارگری شهدای مدافع حرم به ویژه شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان بیان داشت: شهدای مدافع حرم نمونه بارز فداکاری در راه پایداری دین حق هستند و برای دفاع از دین، ایمان ناموس در فراتر از مرزهای ایران اسلامی با دشمنان اسلام و نظام می جنگند.

وی تاکید کرد: اگر مجاهدت و ایثارگری های مدافعان حرم نبود دشمنان از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و همان اقدامات زشت و ناپسند خود در سوریه و عراق را در داخل کشور ایران انجام می دادند.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان بیان کرد: اگر شهدای حرم نبودند معلوم نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران در چه وضعیتی بود.

حجت الاسلام خانه گیر با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در جامعه اسلامی ابرازداشت: در دین مبین اسلام هستند کسانی که به خاطر دین و اعتقادات خود به مقام والای شهادت نائل می شوند، خداوند در قرآن کریم می فرماید کسی که در راه خدا شهید شود در حقیقت زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می گیرند.

وی گفت: وظیفه همه ما در راستای حفظ و نگهداری ارزش ها و جایگاه شهدا بسیار سنگین است چراکه علاوه بر حفظ اعتقادات آن والامقامان، باید از اهداف و فلسفه حضور شهدا در میدان نبر حق علیه باطل بکوشیم و پاسدار ارزش های شهدا باشیم.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن هر چه تلاش کند موفق نخواهد شد چراکه جبهه ما حق بوده و دشمن نیز این مهم را به خوبی فهمیده است، خداوند نصرت و پیروزی نهایی را به جبهه حق داده و خواهد داد.

حجت الاسلام خانه گیر گفت: استقامت و پایداری جبهه مقاومت در برابر دشمنان و استکبار سبب نصرت و پیروزی آنان در برابر کفار خواهد شد.

وی به تشریح راهکارهای توسعه و ترویج روحیه شهادت طلبی در بین نسل جوان تصریح کرد: بیان و روایت زندگینامه شهدا و تبیین و نهادینه سازی اهداف شهدا برای نسل جوان مهمترین این راهکارهاست./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات