۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۶۹۲۴۳
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

آغاز طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد لرستان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از آغاز طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد لرستان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ تیرماه جاری برگزار می شود.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از مراسم افتتاحیه طرح تابستانه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: از 15 تیر ماه جاری پایگاه های اوقات فراغت فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت ویژه کانون های مساجد بروجرد و خرم آباد هفته جاری برگزار می شود، افزود: در شهرستان های دورود، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر نیز هفته آینده برگزار می شود.

ابدالی پور با اشاره به اینکه پایگاه های اوقات فراغت با محوریت کانون مساجد فعالیت خواهند داشت، بیان کرد: هدف از برگزاری این طرح غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و جذب حداکثری جوانان به کانون مساجد است.

وی در ادامه از اطلاع رسانی آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مسجد خبر داد و گفت: بنرهای اطلاع رسانی با همکاری شهرداری در سطح شهرستان ها نصب شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به وجود آسیب ها و هجمه های فرهنگی و اینکه بیشتر این هجمه ها نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده اند، یادآور شد: فعالیت پایگاه های اوقات فراغت فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان است. 

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت جوانان و نوجوانان در کلاس های اوقات فراغت فرصتی برای هدایت صحیح این قشر و مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی است.

ابدالی پور بیان کرد: در مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فرات در شهرستان ها با کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سامانه بچه های مسجد نام نویسی کرده اند، تفاهم نامه اوقات فراغت منعقد می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات