۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۶۹۰۷۳
سردار اشتری:

جوانان از ظرفیت علما و روحانیان غافل نشوند

فرمانده ناجا در مورد اینکه جوانان باید الگوی خود را علما قرار دهند، گفت: ما باید در زمان حاضر از شخصیت‌های دینی والا نهایت بهره را ببریم و به ویژه جوانان ما امروز باید از مراجع تقلید و علما که ظرفیت های بالایی هم دارند استفاده کنند.
اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار اشتری فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین موسوی حسینی در خصوص خلأ شخصیت‌های دینی و اخلاقی برای جوانان گفت: هرکدام از علمای بزرگوار ما که به رحمت خداوند می‌روند همانند مرحوم حسینی برای آنها جایگزینی نداریم.

وی ادامه داد: ما باید در زمان حاضر از شخصیت‌های دینی والا نهایت بهره را ببریم و به ویژه جوانان ما امروز باید از مراجع تقلید و علما که ظرفیت های بالایی هم دارند استفاده کنند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: جوانان ما امروز الگوهای خوبی در جامعه دارند، در زمان دفاع مقدس ما خیلی از افرادی را داشتیم که امروز هم در حال خدمت گزاری هستند و جوانان می توانند از این الگوهای خوب هم استفاده کنند.

سردار اشتری یادآور شد: از طرفی کتاب‌های زیادی از علمای قبل و امروز ما وجود دارد که می‌تواند منابع خوبی برای جوانان ما باشد.

وی در پایان افزود: ما نباید فراموش کنیم که درست است با فوت بسیاری از علما ما جایگزینی برای آنها نداریم اما به این شکل هم نیست که دست ما خالی باشد حتما کسانی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید./816/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات