۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۹۰۵۴
آیت‌الله سیفی مازندرانی:

تمایل به خواسته های غرب دردی از مشکلات دوا نمی کند

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که تمایل به خواسته های غرب دردی از مشکلات دوا نمی کند، دولتمردان و مسؤولان را به تبعیت کامل از فرمایشات رهبر انقلاب توصیه کرد.
آیت الله سیفی مازندرانی

آیت الله علی‌اکبر سیفی‌مازندرانی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره مسائل اقتصادی کشور و قاطعیت در بین مسؤولان برای تصمیم گیری درباه مشکلات گفت: در حل مسأله اقتصاد بویژه در قوه مجریه قاطعیتی دیده نمی‌شود بلکه تمایلات آن‌ها به صلاحدید کشورهای استکباری است.

وی ادامه داد: شاید دولتمردان نیت خیر داشته باشند اما آنچنانچه ادعا می‌کنند که اگر فلان قرارداد را امضا نکنیم امنیت منطقه از بین می‌رود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بیان مثالی بر سخنان خود اظهار داشت: برخی از مسؤولان دولتی اخیرا اعلام کرده اند که اگر FATF امضا نشود امنیت به خطر می‌افتد ولی این گفته در مقابل خط فکر ولی امر مسلمین است، این طرز فکر با خط و مشی رهبر معظم انقلاب خوانایی ندارد.

وی برخی دولتمردان را فاقد استقلال در رأی ارزیابی و تصریح کرد: استقلال و هویت فکر اسلامی در جهت فرمانبرداری، اطاعت و حمایت از ولی امر شرعی مسلمین است که آن را نمی‌بینیم؛ در بسیاری از موارد ولی امر تذکرات، اخطارها و هشدارهایی در مسائل داخلی و خارجی داده است که توجه نکرده‌اند.

آیت‌الله سیفی مازندرانی در بیان استنباط خود از وقایع گذشته اظهار داشت: گرایش فکری برخی افراد به سمت ایادی استکبار و کشورهای غربی است و فکر مستقل و ریشه در اسلام ناب محمدی ندارند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات