۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۶۸۹۹۹
آیت‌الله حسینی شاهرودی:

مسؤولان خسته خود را با مردم هماهنگ کنند | آبادانی کشور در گرو عمل به فرمایشات رهبری است

نماینده خبرگان تأکید کرد: خسته‌شدگان از انقلاب از طریق ترفند‌های روانی مدام القا می‌کنند که مردم ایران از انقلاب خسته شده‌اند، در حالی که حضور گسترده‌ مردم در صحنه نشان می دهد با وجود تمام مشکلات معیشتی نسبت به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند.
آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

آیتالله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: اگر مردم و مسؤولان کشور به مطالبات رهبری توجه کرده و در صدد تحقق آن برآیند، همه مشکلات برطرف شده و کشور آباد میشود.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تأکید بر این که مردم از انقلاب خسته نشدهاند، اظهار داشت: خستهشدگان از انقلاب از طریق ترفندهای روانی مدام القا میکنند که مردم ایران از انقلاب خسته شدهاند، در حالی که حضور گسترده مردم در رویدادهای مختلف بیانگر آن است که علیرغم تمام مشکلات معیشتی نسبت به آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی افزود: حضور گسترده جوانان در صحنه نشان میدهد که مردم از انقلاب خسته نشدهاند. جوانان به نبرد با تروریستهای تکفیری وهابی داعش میپردازند تا مرزهای انقلاب اسلامی  به خطر نیفتد. این خود نشانگر محبت جوانان به این انقلاب است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت و ضرورت اتحاد و انسجام میان مردم و مسؤولان نظام، ابراز داشت: مقصود از وحدت آن است که مسؤولان خسته شده از انقلاب خود را با مردم هماهنگ کرده و با مردم همراه شوند.

وی اضافه کرد: اگر در کشور وحدت وجود داشته باشد به شکل بهتری میتوانیم در برابر تهاجمهای دشمنان ایستادگی کنیم و با سرعت بیشتری میتوانیم به اهداف و آرمانهای انقلاب برسیم.  

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با توجه به ظرفیت جامعه مسائل را مطرح میکنند، تصریح کرد: بیتردید رهبر انقلاب درد دلهای فراوانی دارد اما همه مسائل را مطرح نمیکنند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات