۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۶۸۸۷۱

گزارشی از سیر تکمیل پروژه های مسکن طلاب خوزستان

معاون مسکن طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با پروژه های مسکن طلاب خوزستان را شرح داد.
مسکن سازی

مهندس مهران طاهری، معاون مسکن طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با سیر پیشرفت پروژه های مسکن طلاب استان عنوان داشت: مرحله بتن ریزی سقف و ستون های چهار بلوک پروژه مسکن طلاب پردیس اهواز به اتمام رسیده و از این پروژه دوبلوک هم دیوارچینی داخلی واحدها به اتمام رسیده و دوبلوک دیگر اکنون در مرحله دیوارچینی داخلی واحدها هستیم که دیوارچینی مابقی بلوک ها تا 2 یا 3 ماه آینده به پایان خواهد رسید.

معاون مسکن طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در مراحل تکمیل پروژه مسکن طلاب پردیس اهواز از زمان در نظر گرفته شده جلوتر هستیم، تصریح کرد: در بحث پروژه مسکن طلاب دزفول که 4 بلوکه است، سفت کاری تا پایان تیرماه به اتمام می رسد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش واحدهای مسکن طلاب تکمیل شده است، افزود: مسکن طلاب شهرستان دزفول، 92 واحد و مسکن طلاب پردیس اهواز 230 واحده است که در مرحله اول 130 واحد تحویل طلبه ها می شود البته مسکن طلاب دزفول ظرفیت پذیرش 6 خانوار از طلاب دیگر را دارد.

طاهری با بیان اینکه مسکن طلاب در سایر شهرستان ها دنبال خواهد شد، گفت: در شوشتر برای احداث 28 واحد در حال رایزنی هستیم و در آبادان نیز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، 15 قطعه زمین برای احداث 30 واحد در نظر گرفته شد و فرم هیأت نمایندگی آن اخذ و در حال سیر مراحل اداری و تنظیم قرارداد هستیم.

وی گفت: با توجه به آمار متقاضیان برنامه ریزی شده است که تا سال 98، 3 شهرستان را پوشش دهیم، که در ماهشهر با نماینده این شهرستان در مجلس شواری اسلامی جلساتی برگزار و قرار بر آن شد تا پس از شناسایی زمین ها، کارهای اولیه برای تأسیس مسکن طلاب شهرستان را انجام دهیم.

معاون مسکن طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: اولویت تأمین مسکن طلاب را با توجه به ظرفیت های مسکن مهر، استفاده از آن قرار دادیم که در این باره با فرماندار امیدیه صحبت هایی صورت گرفت و امید داریم تا در این شهرستان یک پروژه را تملک کنیم.

این مقام مسؤول در پایان گفت: پروژه واحد دزفول 4 بلوک 4 طبقه و اهواز 4 بلوک است که دو تا 6 طبقه و دو مورد 7 طبقه هستند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات