۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۶۸۷۴۶
فروزنده در گفت وگو با رسا:

هدف پیشنهاد مذاکره با ‌آمریکا فشار بیشتر دشمن بر ایران است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی هدف از پیشنهاد مذاکره با آمریکا را چراغ سبز به دشمن برای فشار بیشتر بر کشور دانست و از فعالیت برخی همفکران این افراد در سیستم اجرایی کشور ابراز نگرانی کرد.
لطف الله فروزنده

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکای برخی از اصلاح طلبان و اپوزیسیون گفت: یکی از ارزش‌های مهم نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است؛ بدون شک آمریکا سردمدار استکبار و دشمن حقیقی انقلاب اسلامی است و این ادعا دارای شواهد، مستندات و مدارک کافی است که آمریکا به چیزی کمتر از نابودی نظام جمهوری اسلامی فکر نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: کسانی که در داخل کشور در این راستا حرکت می‌کنند خودباخته و نسبت به ارزش‌ها بیگانه هستند؛  چهره‌های مختلف در این طیف وجود دارند و باید برای کسانی که یک روز سبقه انقلابی داشتند تأسف خورد ولی متأسفانه با این حرکت به سمت دشمن میل پیدا کرده‌اند.

فروزنده این افراد را از امیدهای ترامپ دانست و تأکید کرد: این‌ها غافل از آن هستند که ملت ما همانی مردمی هستند که در صحنه های مختلف مانند روز قدس، عید فطر و صحنه‌های مختلف از رهبری و نظام حمایت می‌کنند.

وی نوشتن چنین نامه‌ها و ارائه چنین پیشنهاداتی را نشان دادن چراغ سبز به دشمن دانست و ابراز داشت: هر آدم عاقل و وطن دوستی این را می‌داند که دشمنی آمریکا یک دشمنی دیرینه است؛ بد عهدی آنها در برجام و برخورد و فشارهایی که بر ملت ایران آوردند کماکان وجود دارد و باید به حال این آقایان تأسف خورد که فهم و درک آن را ندارند که آمریکا دشمن ما است و خوش‌بینانه می‌گویم که این‌ها افرادی از خود بیگانه هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با ابراز نگرانی از اینکه رفقای برخی از پیشنهاد دهندگان مذاکره مستقیم با آمریکا با همان دیدگاه در سیستم اجرایی کشور مشغول به فعالیت هستند و قسمت‌هایی از سیستم اجرایی کشور را مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد با تنبلی خود علاوه بر اینکه نمی‌توانند چالش‌ها را از بین ببرند بلکه آن‌ها را بیشتر هم می‌کنند.

فروزنده وضعیت اقتصادی کشور را قابل اداره شدن ارزیابی و تأکید کرد: اگر افرادی با فکر، عقلانیت و تدبیر وجود داشته باشند و با افراد متخلف برخورد کنند، به خوبی می‌شود این شرایط را اداره و دشمن را نا امید کرد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات