۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۶۸۶۷۶
مسؤول سازمان بسیج طلاب خراسان شمالی مطرح کرد؛

استقبال ویژه مردم مناطق محروم خراسان شمالی از گروه‌های جهادی طلاب

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با بیان اینکه مناطق محروم و زلزله‌زده مقصد گروه‌های جهادی طلاب و روحانیان استان است، گفت: حضور گروه‌های جهادی طلاب در بین مردم در این مناطق بسیار مؤثر بوده است.
اردوی جهادی

حجت‌الاسلام یوسف محمدی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور اجرای اردوهای جهادی طلاب و روحانیان در استان، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده، تابستان امسال اغلب اردوهای جهادی طلاب در مناطق محروم خراسان شمالی نظیر کالیمانی، منطقه زلزله‌زده چوپلی تپه در مانه و سملقان و خرق و صفی‌آباد اسفراین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: روستاها و مناطق مناسب برای برگزاری اردوهای جهادی طلاب و روحانیان با مشورت ائمه جماعات و دهیاران این روستاها انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی طلاب و روحانیان در مناطق محروم خراسان شمالی تأثیر ویژه‌ای در بین مردم و اهالی این مناطق داشته است، خاطرنشان کرد: به طور کلی حضور طلاب و روحانیان در بین مردم تأثیرگذار است؛ اما حضور جهادی این طلاب و اجرای فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی از سوی این قشر در قالب اردوی جهادی به‌مراتب تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی طلاب و روحانیان در مناطق محروم خراسان شمالی تأثیر مثبتی داشته و مردم هم از اجرای این برنامه‌ها به‌شدت استقبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی تعیین و معرفی روحانیان همراه گروه‌های جهادی دانشجویی است که این موضوع در تابستان پیش رو اجرایی می‌شود.

گفتنی است، اکنون افزون بر چهار هزار طلبه و روحانی بسیجی شیعه و سنی در 33 پایگاه بسیج طلاب و روحانیان استان خراسان شمالی عضویت دارند./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات