۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۸۶۵۴
نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی هشدار داد؛

لزوم هوشیاری نمایندگان مجلس در مورد FATF

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نباید سیستم دشمن را بپذیریم و او را بر خود مسلط کنیم، گفت: دشمن اکنون نیز طرح دارد(FATF) و حتی در مجلس چیز‌هایی را مطرح می‌کنند که مردم مجبور می‌شوند به نمایندگان هشدار ‌دهند.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز در دیدار مديركل و كاركنان جهادكشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: همه تلاش هایی که در جهت سازندگی و مبارزه با متجاوزان به وسیله سنگرسازان بی سنگر انجام شد از زوایای گوناگون جنبه فرهنگی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی داشت.

وی با بیان اینکه جهاد یعنی انجام وظیفه نسبت به هدف که انسان همه تلاش خود را که همراه مشقت است تحمل کند، گفت: در قرآن کریم کلمه مقدس «جهاد» آمده است و جهاد در راه خدا به وسیله جان، مال، زبان و هر چیزی که نقش هدف الهی داشته باشد این کاری مهم است که برای خود انسان انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: چیزی که خدایی نیست هیچ ارزشی ندارد بنابراین جهاد اکبر زمینه ساز ارزش پیدا کردن سایر جهادها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه تنها چیزی که وجه الله باشد باقی می‌ماند، ادامه داد: اصولاً آنچه باقی نیست بی‌ارزش است تمام سکوت حکومت حضرت سلیمان و داوود علیه السلام به اندازه یک سبحان الله که انسان می‌گوید ارزش ندارد چرا که آن‌ها فانی است و بقا ندارند.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین جهاد مبارزه با نفس و بر خویشتن مسلط شدن و خدایی شدن است، گفت: نفس، دشمن ترین دشمن با انسان است و ارزش جهاد اکبر بسیار بیشتر از جهاد اصغر (جنگهای نظامی) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد کبیر نسبت به جهاد اصغر که جهاد نظامی است بسیار ارزشمند‌تر دارد، افزود: جهاد کبیر یعنی تبعیّت نکردن از دشمن و این جهاد بی هزینه‌ترین و پرسودترین جهاد است و بدون هیچ خون‌ریزی انسان پیروز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه وقتی از دشمن تبعیت نکنیم دشمن زمین‌گیر می‌شود، عنوان کرد: باید سیستم دشمن را نپذیریم و او را بر خود مسلط نکنیم چرا که همیشه دشمن به وسیله نفوذ عمل می‌کند.

به گفته وی اگر ضعفی در ما باشد دشمن می‌تواند نفوذ کند بنابراین برای اینکه دشمن در ما نفوذ پیدا نکند باید از او تبعیت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام مشکلات مربوط به خود ما است که جلوی دشمن کم می‌آوریم و تصور می‌کنیم اگر این کار را انجام دهیم دشمن راضی می‌شود، افزود: دشمن به هیچ چیزی راضی نمی‌شود مگر اینکه از همه آنچه که برای شما ارزش است چشم بپوشید و نوکر صد درصد آنان شوید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه وقتی در مقابل دشمن کوتاه بیاییم هر بار درخواست دیگری مطرح می‌کنند، ادامه داد: دشمن اکنون نیز طرح دارد و حتی در مجلس شورای اسلامی چیز‌هایی را مطرح می‌کنند که مردم مجبور می‌شوند به نمایندگان هشدار ‌دهند که نقشه دشمن درحال عملی شدن است!

وی بیان کرد: استکبارجهانی در هر مقطعی منافقان و داعشی‌ها و طالبان را حمایت می‌کنند تا کشورهای اسلامی را تخریب و مسلمانان را بکشند و بعد ائتلاف ضد تروریسم تشکیل می‌دهند و می‌گویند هر کسی در چارچوب منویات استکبار باشد تروریسم خوب است اما هر کسی در کشور خود در مقابل مستکبران بایستد این تروریست بد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر از کفار و بیگانگان اطاعت نکنیم پیروز میدان هستیم بنابراین اگر شکستی بر ما وارد می شود مقصر خود ما هستیم./880/د103/ب1

منبع: شبستان

ارسال نظرات