۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۵۶۱
امام جمعه موقت اهواز:

آل سعود منافع شوم آمریکا و غرب را در منطقه تأمین می کند

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که عربستان سعودی بیشتر از سایر کشورها منافع شوم آمریکا و غرب را در منطقه تأمین می کند، گفت: حمله آل سعود علیه الحدیده یمن یکی از تراژدی های دردناک دوران معاصر است.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حمله آل سعود علیه الحدیده یمن را یکی از تراژدی های دردناک دوران معاصر برشمرد و افزود: محاصره کشور بی بهره از ثروت های نفتی که تنها سلاحش ایمان و توکل به خدای متعال است، از سوی ائتلاف سعودی در خور توجه و تأمل خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: گذر زمان ابعاد رسوایی ائتلاف آل سعود و دخالت کشورهای غربی به ویژه فرانسه در عملیات الحدیده یمن را آشکارتر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: با وجود سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر و کشورهای مدعی آزادی جای بسی تأسف است که چگونه به آدم های بی پناهی که تنها در پی عملیاتی کردن اراده و تصمیم خودشان و عدم دخالت دیگران هستند، حمله می شود.

وی به مقاومت، صبر و استقامت ملت یمن اشاره کرد و گفت: تصور سعودی های خبیث تصرف یک هفته ای یمن بود اما با گذر چندین سال هنوز به اهداف شوم شان دست پیدا نکرده اند و این شکت نشان از دیگر شکست ها و محاسبات سیاسی غلط آل سعود است.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: ملت ایران با همراهی و مسؤولان از طریق دیپلماسی تلاش دوچندانی از خود نشان دهند تا صدای مردم مظلوم یمن را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه عربستان سعودی بیشتر از سایر کشورها منافع شوم آمریکا و غرب را در منطقه تأمین می کند، تصریح کرد: آمریکا و غرب هرگز اجازه نمی دهند خواسته مردم یمن عملیاتی شود؛ از این رو با توجه به تأمین منافع غرب و آمریکا از سوی سعودی ها شاهد هستیم که با توجه به ناتوانی آل سعود در اداره جنگ یمن، خود وارد صحنه شدند.

وی عنوان داشت: انتظار ما آن است که کشورهای اسلامی بیداری و هوشیاری لازم را داشته و اتحاد دشمنان و تفرقه مسلمانان را مشاهده کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات