۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۸۲۲۵

فروش ۸۵۰ میلیون ریال بن در نمایشگاه علوم قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به استقبال مردم به ویژه طلاب و روحانیان از نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی، گفت: تا به امروز ۸۵۰ میلیون ریال بن در نمایشگاه علوم قرآنی به فروش رفته است.
حجت الاسلام خدایاری

حجت الاسلام ناصر خدایاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی در ارومیه، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و همچنین حمایت از ناشران حوزه علوم قرآنی از 19 خرداد ماه سالجاری در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا شده است.

وی افزود: ناشرانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم و موسسه های قرآن و عترت استانی در قالب ١٥ غرفه به همراه یک غرفه اطلاع رسانی در این نمایشگاه حضور دارد.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: سه هزار عنوان کتاب با هفت هزار جلد با موضوعات مذهبی، قرآنی کودک و نوجوان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در این نمایشگاه برای عرضه به عموم به نمایش درآمده است.

وی افزود: همچنین سه هزار عنوان نرم افزار علوم دینی و قرآنی با موضوعات مختلف در این نمایشگاه در معرض دید و فروش عموم گذاشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تخفیف 10 تا 30 درصدی ناشران در فروش محصولات فرهنگی، مذهبی و نرم افزاری خبر داد و اضافه کرد: همچنین بن های خرید با ٥٠ درصد تخفیف از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان تدارک دیده شده است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

حجت الاسلام خدایاری خاطرنشان کرد: تا کنون 850 میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی به فروش رسیده است.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی تا پنج شنبه، 24 خردادماه از ساعت ١٢ تا ٢٠ برای بازدید علاقه مندان دایراست./936/ت303/ب1

ارسال نظرات