۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۹۸۲
از سوی طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول؛

۱۹۵ مقاله به جشنواره علامه حلی ارسال شد

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با اشاره به برگزاری دوره تابستانه، گفت: ۱۹۵ مقاله برای دبیرخانه جشنواره ارسال و ثبت شده است که از این تعداد بالای ۵۰ مقاله برای دوره تفصیلی ارسال شد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: از یکم تا سی ام تیرماه برنامه دوره تابستانه در سه آیتم علمی، هنری و آموزشی برگزار می شود که نام نویسی از اوائل خردادماه آغاز شده و ان شاءالله در تابستان برگزار خواهد شد.

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول ادامه داد: آیتم علمی در زمینه های فقه و اصول و کلام با عنوان مکتب شناسی و موضوع شناسی است و در آیتم هنری آموزش خط تحریر و کار با نرم افزارهای کامپیوتر مورد توجه قرار می گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره تابستانه ویژه همه طلبه ها و اساتید مدرسه است، افزود: طلاب سایر مدارس می توانند در دوره مذکور نام نویسی کنند، البته برگزاری آن منوط به حد نصاب رسیدن کلاس ها است هر چند که فراخوان صادره عمومی بود.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه دوره مذکور 32 ساعته و در قالب 16 جلسه برگزار می شود، تصریح کرد: پس از پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره داده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جشنواره علامه حلی اشاره کرد و گفت: 195 مقاله برای دبیرخانه جشنواره ارسال و ثبت شده که از این تعداد بالای 50 مقاله برای دوره تفصیلی ارسال و امیداوریم از این تعداد حداقل 10 مقاله نظر داورها را جمع کرده تا شاهد کسب رتبه های برتر باشیم.

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی با بیان اینکه رویکرد امسال جشنواره علامه حلی ارائه مقالات کیفی در کنار کمی است، اظهار داشت: امیداوریم در سال تحصیلی جدید شاهد رونق در امر پژوهش باشیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات