۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۶۷۸۲۱
صالحی مطرح کرد؛

کمبود اساتید پژوهش در حوزه علمیه خواهران لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان از کمبود اساتید پژوهش در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت پژوهش و نهادینه سازی فعالیت های پژوهشی بین طلاب بیان داشت: اساتید پژوهش در زمینه نقش بسزایی دارند.

وی پژوهش را پایه و اساس فعالیت های طلاب خواند و افزود: پژوهش لازمه موفقیت طلبه در عرصه تحصیل و تبلیغ است و باید با هدایت صحیح طلبه روحیه پژوهش محوری را در حوزه تقویت کرد.

صالحی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت اساتید پژوهش در حوزه خاطرنشان کرد: اساتید پژوهش در موفقیت فعالیت طلبه و هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی در ادامه با اشاره به حضور اساتید پژوهش در حوزه اظهار داشت: کمبود اساتید پژوهش در حوزه علمیه خواهران استان لرستان احساس می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان ابراز امیدواری کرد که با رفع این مشکل و جذب اساتید پژوهش شاهد رشد و ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب باشیم.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه اساتید پژوهش استان اشاره و عنوان کرد: این دوره های آموزشی با هدف هدف تقویت بنیه تدریس امور پژوهشی اساتید برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات