۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۶۶۵۵۵

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تفسیر قرآن با قرآن در آینه روایات» منتشر شد

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تفسیر قرآن با قرآن در آینه روایات» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
تفسیر

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «تفسیر قرآن با قرآن در آینه روایات» اظهار داشت: تفسیر قرآن با قرآن از شیوه ها و منهج های تفسیری قرآن کریم است که شئون و ابعادی گوناگون دارد؛ مانند مبانی و زمینه ها، ادلّه و مؤیّدات، انواع و گونه ها، شبهات، فرایند و قواعد و آثار و ثمرات.

وی گفت: نخستین جلد این کتاب شئون و ابعاد یاد شده را در هفت بخش از منظر روایات معصومان علیهم السلام بررسی می کند و دومین جلد آن در بردارنده بخش هشتم با عنوان (جایگاه روایات در فرایند تفسیر قرآن با قرآن) است که مبحثی بسیار مهم در روش شناسی قرآن کریم به شمار می آید.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته علی اسلامی است که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: جلد اول کتاب «تفسیر قرآن با قرآن در آینه روایات» با 383 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 270000 ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 67000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات