۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۶۶۰۱۵
در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان؛

آیین رونمایی از کتاب شهید از حرم تا حرم برگزار شد

آیین رونمایی از دو کتاب « شهید از حرم تا حرم» و کتاب «رفیقان دوزخی» با حضور خانواده شهید مدافع حرم رضا عادلی در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.
آئین رونمایی از کتاب رؤیا انگاری وحی در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، رونمایی از کتاب «شهید از حرم تا به حرم» با کوشش محمود زهرتی، با محوریت گرامیداشت شهید مدافع حرم رضا عادلی، از سوی مؤسسه فرهنگی هنری نوید معراج افلاکیان، شامگاه گذشته در حاشیه پنجمین شب دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.

همچنین در این آیین نیز از کتاب «رفیقان دوزخی» تألیف حجت الاسلام سید تقی نوری رونمایی شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در آیین تجلیل از نخبگان قرآنی خوزستان اظهار داشت: یاد و نام قرآن با نام شهدای اسلام، شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم گره خورده است؛ از این رو تجلیل از جایگاه شهدا در این نمایشگاه بسیار اقدام به جا و شایسته ای است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان داشت: نباید فراموش کرد که امنیت ما و حفظ تمامیت ارضی کشور مرهون ایثارگری شهدا و عمل کردن آن بزرگواران به دستورات قرآن است.

همچنین محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: استقبال  پرشور مردم از این نمایشگاه پیام مهمی را اعلام می کند و آن علاقه مندی مردم نجیب و شریف خوزستان به کتاب مقدس و عترت پیامبر علیهم السلام است.

لازم به ذکر است، که در آیین مذکور حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام عباس بسی خاسته،  فعال برجسته حوزه فرهنگ، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسؤولان استانی و فعالان حوزه فرهنگ و قرآن حضور پیدا کردند./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات