۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۶۵۷۸۶
مدیر جامعه الزهرا:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی عالمی مجاهد و مردم‌دار بود

مدیر جامعه‌الزهرا (س)با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت امام جمعه سابق ارومیه از حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی به عنوان عالمی مجاهد، انقلابی و مردم‌دار یاد کرد.
نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهراء

به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پی درگذشت امام جمعه سابق ارومیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، انقلابی و مردم‌دار حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی موجب تاثر شد.

عالم شجاع و دلیری که از روزهای اول نهضت اسلامی سلاح مبارزه با جهل و طاغوت و ضدانقلاب را برداشت و تا آخرین روزهای خدمت در سنگر امامت جمعه از عهد خود با امام و شهدا دست برنداشت.

اینجانب ارتحال این عالم مجاهد را به مردم شهیدپرور ارومیه، دوستداران و علاقه مندان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از خدای مهربان خواستارم.

سید محمود مدنی بجستانی

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها».

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه که از علما و روحانیون فداکار بودند، شامگاه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ چشم از جهان فرو بست.
پیکر مطهر این مجاهد نستوه که عمر بابرکت خویش را در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی صرف کرد، روز چهارشنبه ساعت ۹.۳۰ دقیقه از میدان ولایت فقیه ارومیه تشییع و در باغ رضوان جوار یادمان شهید باکری به خاک سپرده می‌شود. /
۹۲۴/۱۰۳/ج

ارسال نظرات