۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۶۵۵۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

فعالیت روابط عمومی ها مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، باورها و اندیشه­ ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به نقش روابط عمومی ها در پیشرفت و تحولات جهانی هر سازمانی اشاره و عنوان کرد: اقدامات روابط عمومی فعالیتی مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، باورها و اندیشه ­ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت­ الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز با قدردانی از زحمات روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی­ ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می­ توانند سازمان­ های مختلف را با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد، افزود: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی­ ها است و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ماهیت غیر مادی وظایف و مسٰولیت­های روابط عمومی­ها است، عنوان داشت:‌ تمامی پیکره سازمان با روابط عمومی در ارتباط است، روابط عمومی فعالیتی مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، گروه­ها، باورها و اندیشه­ها است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی در کشور نیاز به توسعه­ همه جانبهُ ترقی و تعالی روزافزون دارد، چراکه امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می ­توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد و این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه روابط عمومی از طریق مدیریت نهادی می­ کوشد تا خود نمونه­ای از ارزش­های سازمانی باشد و با فعالیت­های خاص خود ارزش را به اثبات رساند، گفت: کارکنان روابط عمومی­ها همواره باید توجه داشته باشند که هر نوع عمل یا گفتاری بر فرهنگ و ارزش های سازمان اثر می­گذارد./۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات