۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۶۵۵۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بهترین عمل در ماه مبارک رمضان اجتناب از گناه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بهترین عمل در ماه مبارک رمضان اجتناب از گناه و کسب تقوا است، گفت: قرآن کتاب نور و هدایت بوده و این ایام بهترین فرصت برای بهره مندی از مفاهیم علمی و معنوی این کتاب آسمانی است در این راستا باید انس بیشتر با قرآن و تدبر و تأمل در مفاهیم قرآنی مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان اجتناب از گناه و کسب تقوا است.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) افزود: ماه مبارک رمضان، ماهی است که آغازش رحمت، میانه‌اش آمرزش و مغفرت و پایان آن رهایی از آتش و حرام خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: رمضان بهترین فرصت برای تدبر و تلاوت قرآن است.

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تدبر، تلاوت، تفسیر و بهره‌مندی از مفاهیم علمی و معنوی قرآن دانست و ادامه داد: با بهره مندی از این ایام باید با تدبر و تلاوت قران زمینه انس بیشتر با خدا و ارتباط با خدا و ولی خدا را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر بهره مندی از ماه مبارک رمضان برای خودسازی خاطرنشان کرد: فلسفه روزه ریاضت، آمادگی روحی و کسب تقوا است، باید از این فرصت ها و از رحمت و مغفرت الهی بهره مند شویم.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای آمادگی روحی و درک لیله‌القدر عنوان کرد و گفت: رمضان پل ارتباط با امام زمان(عج) است، درک لیله‌القدر وصل شدن به انسان کامل یعنی امام زمان(عج) است.

مسائل اخلاقی محوریت فعالیت تبلیغی مبلغان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه و در این ایام خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوعی که باید در عرصه تبلیغ مورد توجه مبلغان قرار گیرد مسأئل اخلاقی است.

وی با اشاره به ویژگی های ماه مبارک رمضان یادآور شد: توجه به فقرا و نیازمندان، تقویت روحیه همکاری، ترحم و همدردی، رعایت قانون و دوری از خلاف، سحر خیری، شب ‌زنده‌داری و احیاء از جمله ویژگی های ماه مبارک رمضان است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات