۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۶۵۵۱۲
حجت الاسلام موسوی:

ماه مبارک رمضان فرصتی برای ترویج خوبی ها است

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان ماه مبارک رمضان را فرصتی برای ترویج خوبی ها دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان می توان در این راستا نقش آفرین شد.
ماه رمضان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگاری را در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در ماه مبارک رمضان بیان داشت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان دوره آموزشی بیان احکام ویژه طلاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی بیان احکام به صورت تخصصی و در مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد، افزود: طلاب برای موفقیت در امر تبلیغ باید از شیوه های نوین تبلیغی بهره مند شوند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: در این دوره های آموزشی تبلیغی ویژه خواهران طلبه 50 نفر از طلاب و اساتید حوزه شرکت داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان مطالعه و تسلط به علوم دینی را لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ دانست و افزود: مبلغان برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات آحاد مردم به ویژه نسل جوان باید به علم روز مسلط باشند.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای سطح تبلیغی مبلغان عنوان کرد و گفت: طلاب با بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید در ارتقای معنویت و هدایت دینی جامعه نقش آفرین شوند.

حجت الاسلام موسوی تبلیغ را امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: بصیرت بخشی به موقع خنثی کننده دسیسه های فرهنگی دشمن بوده و موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به رسالت تبلیغی خواهران طلبه در جامعه همواره دوره های آموزشی و تبلیغی به صورت دوره ای در مدارس علمیه برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: با بصیرت بخشی و ارتقای معنویت باید جامعه را به سمت خوبی ها هدایت و از رواج بدی ها و آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات