۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۶۵۰۲۹
با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛

دوره تربیت مربی خانواده در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: ان شاءالله در تابستان جاری با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی در سه مدرسه محوری استان خواهیم کرد.
دوره اموزش تربیت مربی خانواده

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی در این استان ویژه طلاب خواهر در طول سال خاطرنشان کرد: تربیت طلاب متخصص متناسب با نیازهای روز جامعه یکی از مهمترین رسالتهای حوزه های علمیه است.

اسکندری با بیان اینکه این دوره ها معمولا با همکاری سایر دستگاه های همسو برگزار می شوند، افزود: هدف ما این است تا از همه ظرفیتها در راستای کاهش هزینه ها و همچنین برگزاری هر چه بهتر دوره ها نهایت استفاده را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری دوره های تربیت مربی مدیریت حوزه های علمیه خواهران این استان، نقش سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان غیرقابل انکار است، گفت: این ادارات در تأمین استاد دوره ها و همچنین همکاری در هزینه های اجرایی یاری گر حوزه های علمیه خواهران هستند.

اسکندری با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی خانواده در این استان ویژه طلاب خواهر با همکاری دفتر تبلیغات استان اصفهان خاطرنشان کرد: این دوره 5 ماهه با حضور پرشور دانش آموختگان و طلاب خواهر استان و به بهترین نحو ممکن برگزار شد و طلاب رضایت کامل داشتند به طوری که قرار شد این همکاری ها ادامه پیدا کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال تحصیلی طلاب رو به پایان است و برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنها خصوصا استفاده از فرصت های ماه تابستان امری لازم و ضروری است، ابراز کرد: ان شاءالله در تابستان جاری با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی در سه مدرسه محوری استان خواهیم کرد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: این دوره ها پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حفظ بنیان خانواده و همچنین نیاز مبلغان به آشنایی با مبانی اولیه و تبلیغ آن در جامعه در مدارس علمیه خواهران شهرکرد، بروجن و لردگان برگزار خواهد شد.

اسکندری با اشاره به اینکه برای مدارس علمیه شهرکرد برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برنامه ریزی شده است، افزود: برای بروجن دوره تربیت مربی خانواده و برای مبلغان شهرستان لردگان دوره تربیت مربی با محوریت شبهه زدایی اعتقادی برگزار خواهد شد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات