۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۶۵۰۰۳
فردا و در مراسم تودیع و معارفه؛

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تغییر می کند

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه پس از ۲۷ سال ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تودیع می شود.
حجت الاسلام فرزانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی صبح فردا پس از 27 سال ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تودیع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه همزمان دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و امام جمعه موقت مشهد مقدس است که با توجه به طولانی بودن زمان ریاست وی و مشغله های فراوان در دیگر حوزه های کاری، هیأت امنای دانشگاه علوم اسلامی رضوی تصمیم را بر این داشت تا حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را جایگزین وی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با توجه به مقام تولیت و مشغله های فراوان کاری حجت الاسلام وحدتی شبیری را به سمت قائم مقام دانشگاه علوم اسلامی رضوی منصوب کرد تا سعی بر ایجاد تغییرات جدید در دانشگاه علوم اسلامی رضوی داشته باشد.

مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح فردا در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور مهمانان ویژه برگزار می شود.

گفتنی است دانشگاه علوم اسلامی رضوی در صحن هدایت حرم مطهر واقع شده که بر ریاست آن اعضای هیأت امنای این دانشگاه نظارت دارند و هیأت امنا زیر نظر مستقیم تولیت آستان قدس رضوی از سال 1370 فعالیت می کند./861/پ204/ب1

ارسال نظرات