۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۶۴۹۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مسأله نفوذ دشمن در جامعه و خانواده ها برای رواج آسیب ها و بی بند و باری گفت: حضور و فعالیت تبلیغی روحانیت در جامعه و بین مردم در کاهش این آسیب ها مؤثر است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به رسالت تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان افزود: رسالت سنگین مبلغان جذب جوانان است از ظرفیت جوانان در زمینه های مختلف استفاده شود.

نمانیده ولی فقیه در لرستان یادآور شد:  اگر انسجام و هماهنگی در کار تبلیغ بین مبلغان رعایت نشود تبلیغ به ‌صورت شبکه‌ای صورت نمی‌ گیرد، باید این انسجام حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به وجود همدلی و وحدت نیازمند است، گفت: ایجاد وحدت، همدلی و هماهنگی در جامعه از دیگر وظایف مبلغان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش روحانیت در ایجاد وحدت و همدلی اشاره و عنوان کرد: حضور روحانیت بین مردم می تواند در این امر نقش آفرین باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: با داشتن، حفظ و تقویت وحدت و همدلی مشکلات موجود در کشور را می توانیم برطرف سازیم و گام های مؤثری برای رشد جامعه برداریم./9457//۲۰۴/خ

ارسال نظرات