۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۶۴۸۹۰
استاد حوزه علمیه قم:

خبرگزاری رسا تا حد زیادی روحانیت را به جامعه معرفی کرده است

حجت الاسلام سلیمانیان با اشاره به فعالیت خبرگزاری رسا، گفت: امروز خبرگزاری رسا توانسته است رسالت واقعی حوزوی خود را به انجام برساند و حوزه های علمیه را در حد امکان در جامعه و جهان معرفی کند.
 غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فعالیت خبرگزاری رسا در زمینه فقه حکومتی ابراز داشت: مساله فقه حکومتی یکی از نیازهای روز جامعه به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ فقه حکومتی یادآور شد: مساله فقه حکومتی در کتب شیعه مورد توجه بوده اما به صورت پراکنده از آن صحبت شده و مورد بحث قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بررسی ابعاد مختلف مساله فقه حکومتی بسیار ارزشمند است و می تواند سرمایه علمی و کاربردی را در اختیار محققان قرار دهد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری رسا، گفت: امروز خبرگزاری رسا توانسته است رسالت واقعی حوزوی خود را به انجام برساند و حوزه های علمیه را در حد امکان در جامعه و جهان معرفی کند.

استاد حوزه علمیه قم همدان را شهری کهن با سابقه ای درخشان در تارک حوزه های علمیه توصیف کرد و گفت: استان همدان در پرورش عالمان و عارفان سابقه ای درخشان دارد.

وی ابراز داشت: وجود یک رسانه منصف و دارای دغدغه می تواند زوایای مختلف حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه همدان را به همگان معرفی کند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات