۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۶۴۳۶۵
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

ملت و مسؤولان ما نگران خروج آمریکا از برجام نیستند

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت و مسؤولان ما نگران خروج آمریکا از برجام نیستند، گفت: امروز با بدعهدی آمریکا، ملت ایران حتی کسانی که به مذاکرات خوشبین بودند نیز به این دوراندیشی رهبری پی بردند و دشمنی آمریکا را بیشتر شناختند.
حجت الاسلام خدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در نشست بصیرتی با طلاب بوشهر به مسأله خروج آمریکا از برجام پرداخت و گفت: اثبات منطق و دوراندیشی رهبر انقلاب (بدعهدی آمریکا و تأکید بر قدرت داخلی) دوراندیشی و بصیرت رهبر معظم انقلاب در قضیه برجام و در موارد دیگر واقعاً حیرت انگیز است؛ ایشان از همان ابتدا فرمودند «من به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم و اینها بدعهدی خواهند کرد» و همین طور هم شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: تنها فایده برجام، درس ها و عبرت ها و افزایش ظرفیت فکری مردم و این نکته هم مقام معظم رهبری هنگام امضای برجام فرمودند که با پذیرش برجام ظرفیت فکری ملت ما بالاتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ملت و مسؤولان ما نگران خروج آمریکا از برجام نیستند افزود: امروز با بدعهدی آمریکا، ملت ایران حتی کسانی که به مذاکرات خوشبین بودند نیز به این دوراندیشی رهبری پی بردند و دشمنی آمریکا را بیشتر شناختند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در عرصه بین المللی و منطقه ای در اوج اقتدار است و علت فشارها هم همین است گفت: جهان استکبار وقتی این اقتدار روزافزون ایران را می بیند، تلاش می کند به هر نحوی که می تواند اذیت، و این روند عزت و اقتدار را با کندی مواجه کند.

امام جمعه چغادک اظهار داشت: جمهوری اسلامی با خوش عهدی و پایبندی به مفاد برجام، عظمت خود را به دنیا نشان داد و آبروی بیشتری در جهان کسب کرد، اما آمریکا با این دشمنی ها و بدعهدی ها روز به روز بی آبرو تر می شود و چالش های داخلی و بین المللی بیشتری پیدا می کند؛ مردم دنیا امروز بیش از پیش پی بردند که آمریکایی ها اهل حیله و دغل هستند و فقط به منافع پست مادی خود فکر می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: امروز بسیاری از هم پیمانان آمریکا و سران کشورهای اروپایی این اقدام رئیس جمهور آمریکا را تقبیح می کنند و خروج از برجام را برخلاف قوانین بین المللی می دانند اما به فضل پروردگار ما از چالش ها و سختی ها و تحریم ها با همبستگی مسؤولان و با ایمان و استقامت مردم، عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام خدری تصریح کرد: قدرتهای زورگو می میرند اما جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان عزیز ماست می ماند و پرچم این نظام را به دست منجی جهانی حضرت ولیعصر(عج) خواهیم رساند./۸۳۳/پ204/ب1

ارسال نظرات