۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۳۲۴
امام جمعه موقت اراک:

خروج آمریکا از برجام اقدامی نابخردانه بود

امام جمعه موقت اراک گفت: خروج آمریکا از برجام بر اساس یک کار نابخردانه بود که فضای سیاسی جهان را ملتهب کرد.
امام جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبدالهی امام جمعه موقت اراک امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، بیان کرد: هیچ کسی حق ندارد ذره ای در مقابل حقوق ملت ایران کوتاهی کند و این مردم پاسدار آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه شعار نخست ملت ایران استقلال بوده و این شعار تا لحظه جان دادن نیز پابرجا است، گفت: ملت ایران برای حفظ هویت خود بیش از 100 هزار شهید تقدیم کرده است.

حجت الاسلام عبدالهی عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام بر اساس یک کار نابخردانه بود که فضای سیاسی جهان را ملتهب کرد.

امام جمعه موقت اراک افزود: ملت بزرگ ایران هر چقدر در طول انقلاب اعتماد ایجاد کرد و اعتماد سازی کرد، دشمنان تفسیر منفی کردند.

حجت الاسلام عبدالهی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمنی آمریکا برای بعضی مسائل و دسته بندی های سیاسی و اقتصادی نیست بلکه دشمنی آنها با اصل نظام است.

وی بیان کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی خواستار استقلال و خودکفایی بوده است و بله قربان گوی کسی نیست.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: دشمنان ایران مشخص است و ملت ایران باید آگاه تر و هوشیارتر باشند و همه تلاش خود را برای توسعه هر چه بیشتر این کشور به کار گیرند.

امام جمعه موقت اراک افزود: همه ملت ایران باید دست به دست هم دهند و روز به روز با یکدیگر متحدتر شوند و اختلافات و گرایشات سیاسی باید کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: برخی افراد نادان زمانی که که بازار ارز در کشور دچار مشکل می شود در بانک ها و بازارهای سیاه صف می شکند و قیمت ارز را بالا می برند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ماه مبارک رمضان، ماه صبر و استقامت و اجتناب از محرمات است.

حجت الاسلام عبدالهی تاکید کرد: همه باید خود را برای ورود به ماه مبارک رمصان آماده کنند و در این ماه به احسان و نیکوکاری توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: مسؤولان و کارکنان دولت باید در ماه مبارک رمضان بیش از پیش به مردم خدمات ارائه دهند.

وی گفت: برخی افراد پس از اعلام ترامپ برای خروج از برجام مطالبی را در فضاهای مجازی منتشر کردند که در شان افراد مسلمان و مومن نیست و همه باید بدانند که رزق و روزی هر فردی تنها به دست خداوند است.

به گزارش رسا، نمازگزاران جمعه اراک پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت عهد شکنی و اقدام نابخردانه آمریکا در خروج از برجام شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهیپمایی، مسیر مصلی اراک تا میدان نماز این شهر را پیمودند و با مشت های گره خورده شعار مرگ برآمریکا سردادند.

دست خدا بر سرماست خامنه ای رهبر ماست و  خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، از جمله شعارهایی بود که شهروندان اراکی سر دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در 6 بند قرائت شد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات