۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۴۱۷۸
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور:

ترویج مکتب اهل بیت و معارف اسلامی از ویژگی های بارز آیت الله ایمانی بود

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی ترویج مکتب ناب اهل بیت(ع) و معارف اسلامی را از ویژگی های بارز آیت الله ایمانی ذکر کرد.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ

ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(ره) نماینده محترم ولی‌فقیه در استان‌ فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر فراوان گردید.

آن فقید سعید که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و انقلاب گذرانید از قبل از انقلاب در صف مقدم مبارزین و انقلابیون همراه و همگام با رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «قدس الله نفسه الزکیه» و پس از آن در جایگاه های مختلف، همچون نماینده ولی فقیه در استانهای بوشهر و فارس و نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، ولایتمداری و همراهی با رهبر عزیز و عظیم الشأن انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» را حفظ نمود.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان فارس، خدمات ارزشمند آن عالم جلیل القدر در ترویج مکتب ناب اهل بیت «علیهم السلام» و معارف اسلامی، اهتمام به فعالیتهای اجتماعی، وفاداری به نظام و انقلاب، تأسیس حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه خواهران حضرت معصومه «سلام الله علیها» در شیراز را باقیات الصالحاتی ماندگار از ایشان دانسته و هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ارتحال آن عالم مبارز را به محضر حضرت بقية‌الله الاعظم «عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبري «مدظله العالي»، مراجع عظام تقليد «دامت بركاتهم»، حوزه‌هاي علميه و مردم وفادار، ولایتمدار و شریف استان فارس و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی را مسألت می‌نماییم.

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس آیت‌الله علی شیخ موحد در پی درگذشت حضرت آیت‌الله ایمانی؛

انا لله و انا الیه راجعون

روحانیت معظم شیراز دام توفیقاتهم

خبر درگذشت امام‌جمعه محترم شیراز مرحوم حضرت آیت‌الله ایمانی موجب تأثر شدید گردید. از خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و برای بازماندگان به‌ویژه فرزندان، صبر و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال طلب می‌نمایم.

اللهم اغفر للمومنین و المومنات
علی شیخ موحد

ارسال نظرات