۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۶۴۰۵۲

نظر قهرمان تیراندازی آسیا درباره"به وقت شام"

بازیکن رشته تیراندازی تیم ملی بانوان بعد از تماشای «به وقت شام» گفت: داعش نه تنها با مسلمانان بلکه با انسانیت مشکل دارد و تک تک لحظات این فیلم از صحنه های بتاثیرگذاری تشکیل شده که موجب ماندگاری آن شده است.
منیژه زارع / قهرمان تیراندازی / به وقت شام به وقت شام

به گزارش خبرگزاری رسا، منیژه زارع، بازیکن رشته تیراندازی تیم ملی بانوان بعد از تماشای «به وقت شام» گفت: داعش نه تنها با مسلمانان بلکه با انسانیت مشکل دارد و تک تک لحظات این فیلم از صحنه های بتاثیرگذاری تشکیل شده که موجب ماندگاری آن شده است.

قهرمان رشته تیراندازی با تپانچه تیم ملی بانوان کشورمان بعد از تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» در سینما جام جم شهر یزد گفت:  این فیلم که برای ساخت آن، زحمات فراوانی کشیده شده است، به لحاظ محتوایی، اثر بسیار خوبی است.

وی افزود: یکی از تاثیرگذارترین صحنه هایی که از فیلم سینمایی «به وقت شام» در ذهن من باقی مانده سکانس شهادت و فداکاری برای نجات دیگران است.البته تک تک لحظات این فیلم سینمایی از صحنه های بسیار حساس و تاثیرگذاری تشکیل شده که موجب ماندگاری فیلم شده است.

زارع که چندین عنوان آسیایی هم در کارنامه ورزشی خود دارد، در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: از فیلم اینگونه بر می آمد که فقط ما مسلمانان تنها با داعش مبارزه نمی کنیم بلکه تمام دنیا با اعتقادات و مذاهب گوناگون درحال نبرد با این گروه تروریستی هستند. داعش نه تنها با مسلمانان بلکه با انسانیت مشکل دارد.

این قهرمان تیراندازی آسیا یادآور شد: مطالب و بازتاب های منفی که برای فیلم سینمایی «به وقت شام» ایجاد شده ناشی از برداشت سطحی برخی‌هاست. امروز جوانان و نوجوانان فیلم های زیادی را که دارای صحنه های خشونت بار است مشاهده می کنند. صحنه هایی که به منظور نمایش جنایت های داعش در فیلم سینمایی «به وقت شام» به مخاطبان نشان داده می شود در برابر زیبایی ها و جذابیت آن چندان به چشم نمی آید که بخواهیم آن را فیلم خوبی ندانیم.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از اینکه این فیلم سینمایی را تماشا کردم به دوستان و اطرافیان خود سفارش کردم تا در اولین فرصت نسبت به تماشای آن اقدام کنند. خودم هم به همراه خانواده فیلم «به وقت شام» را تماشا کردم./۸۴۱/د۱۰۳/س

ارسال نظرات