۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۴۰۰۱
امام جمعه الیگودرز:

تهاجمی عمل کردن راه بستن نفوذگاه ها است

امام جمعه الیگودرز گفت: در برابر نفوذ دشمن باید به صورت تهاجمی عمل کرد و وزارت اطلاعات با توجه به رسالت و جایگاهی که دارد به صورت تهاجمی عمل نماید و نفوذگاه ها را ببندد.
امام جمعه الیگودرز

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری مردم و مسؤولان در رابطه با نفوذ دشمن بیان داشت: هوشیاری مسؤولان و مردم برای جلوگیری از نفوذ دشمن در نظام ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات باید راه های نفوذ را ببندد، افزود: مردم در مقابل نیز باید مراقب باشند که کارهایی خطا در خفا انجام ندهند، کاری نکنند که مهره دست دشمن شوند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به کارهایی که برخی مسؤولان و یا فرزندان آنان انجام می دهند و به ضرر جامعه و مردم و نظام است، یادآور شد: این اقدامات زمانی برملا می شود نه تنها موجب آبرو ریزی می شود، بلکه پس از تهدید ها این افراد پیاده نظام دشمن می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که چند تابعیتی هستند، در دولت نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند چراکه این افراد نمی توانند خادم نظام و مملکت باشند و عملکرد انان به مصلحت نظام جمهوری اسلامی نیست.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب در زمینه هوشیاری نسبت به نفوذ دشمن عنوان داشت: اگر غفلتی صورت گیرد موجب سوء استفاده دشمن می شود، نفوذ دشمن آغاز انحراف خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های و دسیسه های دشمن اظهار داشت: غفلت کردن موجب فریب دشمن خوردن می شود که زیان های فراوانی در پی دارد.

امام جمعه الیگودرز تصریح کرد: مسؤولان با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در برابر نفوذ دشمن نباید انفعالی عمل شود بلکه باید به صورت تهاجمی عمل نمایند و  نفوذگاه ها بسته شود، در برابر توطئه نفوذ هوشیار باشند و بر مبنای اسلام و قرآن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در تعالیم دینی و قرآنی تأکید شده است که فریب دشمن را نخورید، ادامه داد: دشمنان هرگز به سود مردم و نظام جمهوری اسلامی اقدامی نمی کنند و خنده دشمن همان خنده ابلیس است که موجب فریب خوردن افراد ساده اندیش می شود./۳۰۳/خ/9451/

ارسال نظرات