۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۶۳۷۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین:

جناح‌گرایی شایسته خدمت‌گزاران نظام اسلامی نیست

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: جناح‌بازی و جناح‌گرایی شایسته خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید مسؤولان با هر سلیقه‌ای که هستند بر اساس قانون رفتار کرده و هدفشان خدمت‌گزاری به مردم باشد.
حجت الاسلام رسول نوروزی

حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم و مسؤولان در خصوص نفوذ دشمن در جهت تاثیرگذاری بر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دشمن همیشه به دنبال جریان نفوذ و نفوذ جریانی است از این رو در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که برخی از مس‍ؤولان به دلیل غفلت دچار نفوذ دشمن می‌شوند.

وی در ادامه افزود: مسؤولان باید در مقابل عناصر خودی و غیرخودی و همچنین در برابر افرادی که تحت عناوین مختلف با عنوان توریست و فعالان محیط زیست اقدام به عمل کرده با هوشیاری رفتار کرده تا دچار تبعات ناشی از نفوذ دشمن نشوند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه جناح‌بازی و جناح‌گرایی شایسته خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست اظهار کرد: باید مسؤولان با هر سلیقه‌ای که هستند بر اساس قانون رفتار کرده و هدفشان خدمت‌گزاری به مردم باشد جناح‌بازی و جناح‌گرایی از عوامل خطرساز برای جامعه اسلامی بوده و مانع تصمیم‌گیری‌های صحیح خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به مسأله مبارزه با مفاسد و اشرافیگری در جامعه تصریح کرد: مبارزه با اشرافیگری باید در درجه نخست از مسؤولان عالی کشور و سران سه قوه شروع شده و از آنها به سوی مسؤولان رده‌های پایین‌تر سرایت کند، متاسفانه در جامعه امروز شاهد هستیم که برخی از مسؤولان دچار اشرافیگری شده و زیاده‌طلبی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: سران سه قوه و مسؤولان دولتی باید منش انقلابی و ساده‌زیستی داشته باشند و نسبت به زیردستان هم همین روش را اعمال کنند نمونه کامل ساده‌زیستی و منش انقلابی زندگی رهبر معظم انقلاب است از این رو، مسؤولان و مردم باید زندگی آن بزرگوار را الگوی زندگی خود قرار دهند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات