۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۶۳۴۵۱
امام جمعه موقت بیرجند:

کلید حل مشکلات مردم و جامعه در حمایت از کالای ایرانی است

امام جمعه موقت بیرجند کلید حل مشکلات مردم و جامعه را تکیه بر اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از کالای قاچاق دانست و گفت: به هیچ عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی مردم در دست بیگانگان و اعتماد به خارجی ها نیست.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شیعیان به دلیل زحمات بزرگانی مانند شیخ صدوق و شیخ کلینی از پیچ و خم های دنیا عبور کردند و امروز با عزت و سربلندی زندگی می کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام متوجه راز و رمز ماندگاری شیعیان شدند؛ آن ها می دانند که ولایت، روحانیت عادل و باتقوا تنها رمز ماندگاری شیعه است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و فاصله بین شیعیان و علمای دین هستند، افزود: مردم باید در مقابل ادعای پوچ و بی منطق دشمنان مواظب باشند و نباید دست از ولایت فقیه و مرجعیت انقلابی برداریم.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: آمریکا انواع بدعهدی ها، بداخلاقی ها و پیمان شکنی ها را انجام داده است؛ آمریکا یک پیمان بین المللی مانند برجام را امضا کرده اما با بدعهدی و بداخلاقی همه چیز را نادیده گرفتند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود تاکید کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست، ادامه داد: بدعهدی آمریکا پیش از امضای برجام توسط رهبر معظم انقلاب پیش بینی شده بود.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد بودند تا نظام اسلامی ایران را بعد از پیروزی انقلاب، ساقط کنند اما به هدف خود نرسیدند و این انقلاب هر روز قوی تر از گذشته می شود.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه امروز نظام اسلامی ایران در جهان، سربلند و پیشرفته و پابرجا است، اظهار کرد: ایران در عرصه های مختلف پیشرفت های قابل توجهی داشته و امروز موشک های ایران خواب را از چشم رژیم صهیونیستی ربوده است.

وی کلید حل مشکلات مردم و جامعه را تکیه بر اقتصادمقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از کالای قاچاق دانست و افزود: به هیچ عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی مردم در دست بیگانگان و اعتماد به خارجی ها نیست.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: قوای سه گانه در کشور باید با جدیت در مقابل فقر، فساد، تبعیض و اشرافی گری مبارزه کنند و سیاست های اقتصادمقاومتی را در جامعه پیاده کنند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات