۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۶۲۷۴۴
آیت الله دری نجف آبادی:

بازی های سیاسی سبب هدر رفت ظرفیت های کشور می شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بازی های سیاسی سبب هدر رفت ظرفیت های کشور می شود، گفت: نباید اجازه بازی های سیاسی و غیر سیاسی را در کشور داد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای امنیتی در ایران اسلامی باید با تلاش و همت توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جولان بازی های سیاسی سبب هدر رفت ظرفیت های کشور می شود، تاکید کرد: نباید اجازه بازی های سیاسی و غیر سیاسی را در کشور داد و اگر این بازی ها ادامه پیدا کنند، استعدادهای کشور از بین خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تلاش های فراوان نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی در سراسر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای تثبیت امنیت نظام تلاش های فراوانی را کرده اند که اقدامات آنان قابل تحسین است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) باید همچون گذشته با جدیت با جریان های تروریسم، شبکه های جاسوسی، شبکه های نفوذی و قاچاق موادمخدر برخورد و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، گفت: افزایش کیفیت تولید و کیفیت محصولات ایرانی باید در راس امور قرار گیرد تا در نهایت بتوان حمایت از کالای ایرانی محقق شود.

امام جمعه اراک صرفه جویی در کشور مسأله جدی و وظیفه ای همگانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و بدانند مشکلات و تنگناهای کشور با همت بلند قابل حل است و با شعار دادن مسائل حل نمی شود.

شایان ذکر است مواردی در رابطه با دعا در تمام لحظات ماه مبارک شعبان و اشاره به یازدهم شعبان روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات