۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۶۲۶۸۹
بابایی صالح:

نفوذ خطری جدی برای ریشه کن کردن انقلاب است

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس نفوذ را خطری جدی برای ضربه زدن به انقلاب دانست و تنها راه صیانت از انقلاب و خنثی کردن توطئه دشمنان را جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری عنوان کرد.
بابایی

روح الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن، جناحِ انقلاب است، گفت: خوشبختانه نیروهای وزارت اطلاعات در حیطه کاری خودشان از هوشیاری بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: هشدار حضرت آقا به نیروهای این وزارت بیانگر اهمیت بسیار زیاد این عرصه در بردارنده این معنا است که نیروهای اطلاعاتی باید از این که هستند قویتر باشند و هیچ روزنه نفوذی برای دشمن باقی نگذارند.

بابایی صالح با تاکید بر اینکه مردم نباید به شعارها و ادعاهای پوچ دشمنان گوش فرادهند، ابراز کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا با اسلام، نظام اسلامی و کشور ایران دشمن بودند و تا آخر هم دشمن خواهند بود و تغییر نخواهند کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان نیز باید در برابر دشمن هوشیار باشند، ابراز کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های بیگانه داشتند آن دسته از خبرهایی را که نباید بیان کنند به راحتی به زبان ‌آورند، به اعتقاد بنده مسؤولان و کارگزاران نظام از هر یک از قوای سه گانه که هستند نباید با رسانه‌های معاند انقلاب مصاحبه داشته باشند زیرا دشمن از هر راهی برای دشمنی کردن و ضربه زدن به نظام و هر بار با یک رنگ و لباس تازه وارد می‌شود بنابراین می‌طلبد مسؤولان نیز هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه همه مستکبرhن عالم دشمن انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: هرگز دشمنان انقلاب دست از دشمنی خودشان برنمی‌دارند از این رو لازم است همه روزنه‌های نفوذ دشمن مسدود شود تا دشمن حتی اجازه نفوذ را به خود ندهد.

بابایی صالح بادامه داد: عدم هوشیاری یقینا ضرباتی را متوجه نظام خواهد کرد که جبران‌ناپذیر است بر همین اساس آحاد ملت، مسؤولان و نیروهای انقلابی وزارت اطلاعات باید با هوشیاری کامل راه نفوذ دشمن را سد کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه مردم، مسؤولان، نیروهای امنیتی و نظامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و منویات ایشان را جامه عمل بپوشانند، قطعا دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و توفیقی حاصل نخواهد کرد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات