۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۶۲۵۴۹
سلیمی در گفت وگو با رسا:

ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از اهداف دشمن برای نفوذ است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان این که ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف نفوذ در نظام است، گفت: غفلت و سهل‌انگاری مردم و مسؤولان نسبت به مسأله نفوذ می‌تواند به ارکان نظام اسلامی ایران صدمات جبران ناپذیری وارد کند.
اصغر سلیمی

اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: مسأله نفوذ در نظام مقوله مهمی است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است و تا به امروز نیز ادامه دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که با مسؤولان کشور داشتهاند، بارها نسبت به نفوذ دشمنان به نظام بر مسؤولان و کارگزاران کشور تذکر دادهاند.

وی افزود: حادثه هفتم تیر سال 1360 یکی از نمونههای بارز نفوذ دشمنان در نظام است که منجر به شهادت آيت‌الله بهشتي و 72 تن از ياران حضرت امام خمینی(ره) شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بیتردید آسیبها و تبعات نفوذ دشمن به بدنه جمهوری اسلامی ایران در روزگار کنونی به مراتب بیشتر از حوادث سال 60 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران در گذشته با نفوذ به انقلاب اقدام به ترور و حفظ فیزیکی دولتمردان و مسؤولان کشور میکردند اما با گذشت زمان متوجه شدند که با این کار به جایی نخواهند رسید، از این رو امروزه تصمیمگرفتهاند تا انقلاب را از مسیر صحیح خود منحرف سازند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تهاجم فرهنگی در میان مسؤولان کشور یکی از مهمترین اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا مسؤولان را به سمتی پیش ببرند که نسبت به اهداف عالی نظام و آرمانهای معمار کبیر انقلاب بیتفاوت باشند.

وی با بیان این که ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی ایران یکی دیگر از اهداف نفوذ در نظام است، عنوان کرد: دشمنان ایران با تبلیغات گسترده در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند بحث فساد چندین مدیر را به کل مسؤولان و مدیران کشور ارتباط دهند تا از این طریق مردم را نسبت به آینده نظام بدبین کنند.

سلیمی گفت: باید مراقب باشیم تا وجهه انقلاب آسیب نبیند. غفلت و سهلانگاری مردم و مسؤولان نسبت به مسأله نفوذ میتواند به ارکان نظام اسلامی ایران صدمات جبران ناپذیری وارد کند.

وی با اشاره به این که اثرگذاری در مراکز علمی و دانشگاهی یکی دیگر از اهداف نفوذ به شمار میآید، اظهار داشت: بیتردید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین قوه قضائیه باید مراقبت کنند تا دشمنان قسم خورده انقلاب نتوانند به اهداف شوم خود برسند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات