۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۶۲۵۴۷
آیت‌الله عالمی:

نباید به دشمن اجازه رخنه در انقلاب داده شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسؤولان نظام اسلامی همیشه باید جلودار باشند، گفت: مسؤولان نباید منتظر بمانند تا دشمن نفوذ کند بعد به دفاع و مقابله بپردازند بلکه با مراقبت‌های لازم نفوذ دشمن را متوقف کنند.
آیت الله عالمی

آیت‌الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره پروژه دشمن در زمینه نفوذ، گفت: بر اساس قواعد علمی و عقلی اگر احتمال قوی در مورد خطری وجود داشته باشد انسان باید تمام مراقبت‌ها و پیشگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: اگر هم احتمال قوی نباشد اما محتمل قوی باشد باز هم احتیاط شرط عقل است و انسان باید مراقبت‌های لازم را تدارک ببیند، بنابراین در باب نفوذ دشمن از این جهت که محتمل قوی است باید تمام احتیاطات را در نظر گرفت.

آیت‌الله عالمی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه هوشیاری مردم و مسؤولان نسبت به نفوذ دشمن، ابراز کرد: توجه رهبر معظم انقلاب بیشتر به این سمت است که در قضیه نفوذ محتمل قوی است، نفوذ جریان شوم و بسیار بدی است از این رو مسؤولان باید مراقبت‌های لازم و کافی را به کار بگیرند تا دست دشمن کوتاه شود و نتواند در مسائل اساسی نظام اسلامی و انقلاب رخنه کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری  دشمنان انقلاب را از بی رحم‌ترین دشمنان دانست و اظهار داشت: به طور قطع دشمنان انقلاب اگر بتوانند روزنه‌ و راه نفوذی بیابند کوتاهی نمی‌کنند و بدترین تصمیمات را می‌گیرند، بنابراین دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و حتی دست‌اندرکاران اداری کشور باید مراقبت کافی در برابر جبهه نفوذی دشمن داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مسؤولان در این جنگ باید عملکردی تهاجمی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مراد از این کلام آن است که مسؤولان نظام اسلامی همیشه باید جلودار باشند نه در جایگاه مدافع، یعنی ما نباید منتظر بمانیم تا دشمن نفوذ کند بعد به دفاع و مقابله بپردازیم و دشمن را برانیم، بلکه مسؤولان باید مراقبت کنند و جلوی نفوذ دشمن را در همه ابعاد بگیرند و او را فرسنگ‌ها دورتر از میهن متوقف کنند./۸۱۳/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات