۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۶۲۱۳۸

چند خبر از "نشر شهید کاظمی"

چاپ سوم کتاب نفوذ، چاپ دوم کتاب شهید عزیز و چاپ کتاب کار فرهنگی باید جریان‌ساز باشد از آثار تازه منتشرشده نشر شهید کاظمی است.
سه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشر شهید کاظمی چاپ سوم کتاب نفوذ (به کوشش محمد رستمی)، چاپ دوم کتاب شهید عزیز (به کوشش مصیب معصومیان) و کتاب کار فرهنگی باید جریان‌ساز باشد  نوشته محمدباقر نادم را منتشر کرده است.

نفوذ؛ بررسی پروژه برنامه ریزی شده نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری

کتاب نفوذ برگرفته از گزیده ای از کلام منور رهبر معظم انقلاب، بدون هیچ دخل و تصرفی از خرداد ماه سال 1368 تا دی ماه سال 1394  در خصوص مساله نفوذ دشمن می باشد که به چهار فصل با عناوین زیر تقسیم شده است:

فصل اول: ماهیت و اقسام نفوذ دشمن

فصل دوم: اهداف وابزار دشمنان برای نفوذ

فصل سوم: عوامل ایجاد کننده نفوذ دشمن

فصل چهارم: راه های مقابله با نفوذ دشمن

 بخشی از متن کتاب

ما همین طور مدام درباره ی نفوذ دشمن تکرار می کنیم، تأکید می کنیم، ایجاد خلل در باورها است؛ باور انقلابی، باور دینی – در معرفت های انقلابی و دینی اختلال ایجاد می کنند؛ رخنه کردن در این ها است. و از همه ی طرق هم استفاده می کنند و آدم های گوناگونی هم دارند؛ استاد دانشگاه هم دارند، فعال دانشجویی هم دارند، نخبه ی فکری و علمی هم دارند؛ همه جور آدمی،برای ایجاد این رخنه ها هستند. بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 94/6/25

نشر شهید کاظمی چاپ سوم کتاب نفوذ را در 240صفحه و قیمت 10000تومان منتشر کرده است.

شهید عزیز؛ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم محمود رادمهر

برشی از کتاب:

نشسته بودیم با بچه ها سر این‌که چطوری نیروهای #حزب_الله بر #اسرائیلی ها پیروز شدند صحبت می‌کردیم.

محمود گفت:

"قرآن در آیه ۹۶ سوره بقره، یهودیان را انسان‌های حریص به دنیا و آرزومند عمر هزار ساله معرفی می‌کند و این مهمترین ضعف آن‌هاست.

کسی که همه آمال و آرزوهایش همین دنیاست، مسلم است که از مرگ می‌ترسد. و کسی که از مرگ بترسد، همیشه شکست خورده است.

علت پیروزی نیروهای حزب الله هم این است که چون یاری کننده خدا هستند، طبق آیه ۱۶۰ سوره آل عمران، کسی که خدا را یاری کند، کسی نمی‌تواند بر او پیروز شود...

نشر شهید کاظمی چاپ دوم کتاب شهید عزیز را در195صفحه و قیمت12000تومان  منتشر کرده است.

کار فرهنگی باید جریان‌ساز باشد (درآمدی بر جریان‌سازی فرهنگی)

"راهبردها و روش‌های پایداری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی"

اصولا یکی از مهم ترین خصوصیت های قرآن کریم، حضور در همه ی اعصار و زمان هاست.

کتابی که هیچ‌گاه نه کهنه شده است و نه اسیر زمان. مهم‌ترین شاخصه در جریان سازی که اساسا هدف اصلی جریان فرهنگی است، حضور در زمان‌های متفاوت و تداوم آن است.

هر فعالیت فرهنگی برای بقاء و دوام باید خود را در همه‌ی زمان‌ها عرضه داشته و منحصر به فرصت خاصی نباشد. تناسب با مخاطب ، تنوع محتوا و روش و بلاغت، هنگامی تبدیل به جریانی فرهنگی می‌گردد که تداوم داشته باشد.

دوام کار فرهنگی بزرگ ترین عامل تضمین کننده‌ی تأثیر و ماندگاری پیام است.

اگر قرار است هم چون رودخانه، همه ی آنچه در مسیر است را همراه کنیم، باید خروشان باشیم و بی‌امان . رودخانه ای که فصلی است ، آبرفت‌ها را در نیمه‌ی راه رها می‌کند. یعنی وقتی جریان دارد، مؤثر و وقتی از جریان می افتد، دیگر مرداب است نه رودخانه./۹۲۵/ پ ۲۰۴/ش

ارسال نظرات