۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۶۲۱۰۵

اعزام مبلغ مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر به خارج از کشور

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر از اعزام مبلغان مدرسه به خارج از کشور در مناسبت های مذهبی خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ماه شعبان ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلبه خواهیم کرد اما انتخاب تعداد پذیرش طلبه در نهایت از سوی مرکز صورت می گیرد و ما تنها، تعداد نیاز خود را به اطلاع خواهیم رساند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان اینکه ظرفیت پذیرش مدرسه 10 تا 15 طلبه است، گفت: مجوز پذیرش در سطح دیپلم به ما داده شده است و مبلغان و روحانیان فعالیت های تبلیغی جذب طلبه را در سطح مدارس، مساجد، روستاها و شهرستان انجام دادند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پذیرش با مراجعه حضوری و نام نویسی در سامانه حوزه علمیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تدریس در مدرسه به زبان فارسی است اما اگر کتاب درسی به زبان عربی و حداکثر طلاب عرب زبان باشند، کلاس ها به زبان عربی برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: مدرسه در مناسبت های مذهبی به ویژه وفات و شهادت مبلغانی را به خارج از کشور همچون کویت، عراق و عمان اعزام می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با فعالیت های پژوهشی مدرسه عنوان کرد: در این باره گفتمان راه و روش تحقیق و پژوهش و شیوه های مباحثه را برای طلاب برگزار کردیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات