۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۶۱۸۲۰
ایت الله اراکی تاکید کرد؛

لزوم حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: هر جامعه ای صرف نظر از دینی بودن آن، سنت ها و هنجارهایی دارد که شکستن این هنجارها و مبارزه با این سنت های اجتماعی که بخشی از هویت آن جامعه به شمار می آید.
آیت الله اراکی آیت الله اراکی

 به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از سازمان بسیج طلاب استان خراسان، آیت الله اراکی در حاشیه نشست تخصصی رویش فرهنگ، به اشاره به اتفاق های رخ داده در یکی از مراکز تجاری مشهد، ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی، گفت: با توجه به این که جامعه ایران، جامعه ای دینی و اسلامی است و در راه دین و اسلام فداکاری های بسیاری داشته و صدها هزار شهید در راه های آرمان های اسلامی خود فدا کرده است، خانواده های شهدای آن انتظار دارند که راه این شهدا در جامعه دنبال شود و یکی از مهم ترین این اهداف محفوظ ماندن ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی افزود: هر جامعه ای صرف نظر از دینی بودن آن، سنت ها و هنجارهایی دارد که شکستن این هنجارها و مبارزه با این سنت های اجتماعی که بخشی از هویت آن جامعه به شمار می آید و به منزله جنگ علیه کل آن جامعه است و با عاملان اتفاقات هنجار شکن باید برخورد صورت گیرد.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه حمله به ارزش ها و هنجارهای اسلامی ما از هجوم به خاک کشورمان خطرناک تر و مهم تر است، بیان داشت: ما کسانی که به هنجارهای اسلامی ما هجوم می آورند مانند  یک مهاجم به خاک و مرزمان محکوم می کنیم.

آیت الله اراکی ادامه داد: ما از نهادهای فعال فرهنگی و ارگان های کارآمدمان انتظار داریم که در مقابل این هجوم ها بایستند و مهاجمان هنجار شکن را در جای خود بنشانند و نهادهای ما موظف هستند که از هویت جامعه اسلامی ما حراست کنند و حراست از این ارزش ها از حراست از مرزها و خاک مهم تر است./934/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات