۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۷۷۹
نشر هاجر خبر داد؛

"انتشار مجموعه مقالات دکترین مهدویت"

مجموعه چهار جلدی مقالات دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی منتشر شد.
هاجر

به گزارش خبرگزاری رسا، نشر هاجر مجموعه مقالات دکترین مهدویت را منتشر کرد.

شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر گفت: يك مسلمان، باور قطعي دارد كه تنها نظام اجتماعي كه مي تواند به خواسته هاي مشروع او به طور كامل پاسخ دهد و نظامي را براساس حق و عدالت شكل دهد، نظام زيباي حكومتي اسلام است كه شكل كامل آن در عصر ظهور ولي عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تحقق خواهد يافت. با توجه به اهمیت این بحث مجموعه چهار جلدی مقالات دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی توسط مرکز نشر هاجر منتشر شد.

شایانفر افزود: در این مجموعه پس از ارائه گزارش اجمالی از همایش در قالب: فراخوان همایش، سخنرانی دبیر همایش، سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی (دامت برکاته) در افتتاحیۀ همایش، سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی (دامت برکاته) در اختتامیۀ همایش، سخنرانی شیخ عمران حسین می باشد.

این آثار در قطع رقعی به تیراژ 1000 دوره به چاپ رسیده است و علاقه­ مندان می توانند برای تهیه این اثر با شماره تلفن 31015-025 تماس بگیرند./925/ د 103/ش

ارسال نظرات