۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۱۷۱۷
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

روحانیان و مبلغان مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: نقش طلاب و روحانیان برای تحقق شعار سال این است که مردم را به سمت کالای ایرانی ترغیب کند.
حجت الاسلام آزموده

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به ضرورت تلاش همگانی در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: مسؤولان و مردم باید به شعاری که از سوی مقام معظم رهبری برای سال 97 تعیین شده است با نگاهی کارشناسانه جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: باید مدیران و مسؤولان در روان‌سازی امور مردم همت کنند و تسهیل کارهای اداری را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات و حل مشکلات مردم بزرگ‌ترین خدمت به آن‌هاست، اضافه کرد: مردم در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته‌اند و خدمت به آن‌ها تکلیف است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت طلاب و روحانیان در راستای تحقق شعار سال، تصریح کرد: حمایت از کالای داخلی این است که به لحاظ روانی و تبلیغی به کالای تولید خود امتیاز دهیم حتی اگر آن را کامل نپسندیم.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: نمی‌توان مطالبه کیفیت از کالاهای داخلی را تعطیل کرد، هیچ کسی هم تعطیلی این امر را نمی‌خواهد؛ اما نقش طلاب و روحانیان این است که مردم را به سمت کالای ایرانی ترغیب کند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خاطرنشان کرد: در این راستا باید روحانیان و مبلغان در مجالس خود کالای داخلی را برجسته و کالای خارجی را تحقیر کند.

وی با تأکید بر اینکه به این منظور ضروری است همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، اضافه کرد: باید کارشناسان فرهنگی و مذهبی راهکار بدهند که چطور می‌توانیم ذائقه ایرانی را تغییر دهیم تا اشتیاق آنها به مصرف کالای ایرانی افزایش یابد.

حجت‌الاسلام آزموده افزود: تحقق حمایت از کالای ایرانی تنها یک موضوع اقتصادی نیست؛ بلکه باید متولیان مذهبی و فرهنگی ازجمله روحانیان هم در این زمینه وارد عرصه شوند./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات