۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۲۳۷

تقدیر آیت الله مظاهری از فعالیت های ارزنده مرکز خدمات حوزه

حضرت ‌آیت الله مظاهری با تقدیر از فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب و روحانیان گفت: شما باید وظیفه خود را به خوبی بشناسید و به آن عمل کنید و انتظار قدردانی جز از امام عصر(عج) را نداشته باشید.
آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مظاهری در دیدار با مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد گذشته و حلول ماه مبارک رجب‌المرجب، سالی سرشار از موفقیت، نشاط و همراه با فعالیت‌های مضاعف در خدمت به طلاب، از خداوند متعال برای کارکنان این مرکز طلب کردند.

ایشان با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات افزودند: فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از طلاب و روحانیان بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه فعالیت شما در مرکز خدمات فوق‌العاده مقدس است تأکید کرد: آن‌طور که باید قدر فعالیت‌های شما را نمی‌دانند و قدردانی صورت نمی‌گیرد ولی باید بدانید که شما هم نباید انتظار قدردانی داشته باشید چراکه این توقع باعث می‌شود دلسرد شوید.

وی با اشاره به اهمیت کار اداره حوزه علمیه گفت: مشهور است مرحوم کاشف الغطا که بر علمیت، مرجعیت، سعه صدر و مدیریت معروف بودند بر اهمیت فعالیت در حوزه علمیه و اداره حوزه تأکید کرده‌اند و حتی آن را مهم‌تر و سخت‌تر از اداره یک شهر می‌دانستند.

وی گفت: شما باید وظیفه خود را به خوبی بشناسید و به آن عمل کنید و انتظار قدردانی جز از امام عصر(عج) را نداشته باشید و یقین بدانید حضرت ولی عصر(عج) یاور و کمک کار شما است.

حضرت آیت الله مظاهری گفت: از روایات می‌توان استفاده کرد که کار شما ثواب جهاد دارد؛ شما همیشه در جبهه هستید و عنایت آقا امام زمان(عج) همیشه سر شما خواهد بود.

وی گفت: قاعده لطف اقتضا می کند آقا امام زمان(عج) کمک کار شما بوده و دست عنایت ایشان روی سر شما باشد و علاوه بر اینکه ایشان قدر همه شما را می‌دانند مقام معظم رهبری، مراجع و بزرگان نیز قدر شما را می‌دانند و برای شما دعا می‌کنند و از شما تشکر می‌کنند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام پاک نژاد مدیر مرکز خدمات استان اصفهان، فرارسیدن سال جدید و ایام ماه مبارک رجب‌المرجب را تبریک گفت و گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه کرد.

وی افتتاح دبیرخانه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر را از فعالیت‌های جدید مرکز خدمات عنوان و توجه ویژه به نخبگان و اساتید حوزه را از ضروری‌ترین فعالیت‌های پیش روی این مرکز بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام مختاری مدیر مرکز خدمات استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک سال نو گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات این استان ارائه کرد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات