۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۶۱۱۸۸
امام جمعه امین شهر:

حملات آمریکا نشان دهنده شکست دشمنان در سوریه است

حجت الاسلام فلاحی گفت: حملات آمریکا به سوریه نشان دهنده شکست دشمنان در سوریه بوده و مردم جهان بدانند که پیروزی واقعی برای مردم مسلمان است.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با حملات آمریکا به سوریه، گفت: سوریه کشوری بوده که برای خود تصمیم می گیرد و در تصمیم گیری وابسته به هیچ کشوری نیست.

وی افزود: حملات آمریکا به سوریه نشان دهنده شکست دشمنان در سوریه بوده و مردم جهان بدانند که پیروزی واقعی برای مردم مسلمان است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به شکست آمریکا در منطقه از سوی سوریه، ایران و روسیه، اظهار داشت: آمریکا در جهان به کشور شکست خورده تبدیل شده است و در اواخر عمر خود دست به هرکاری می زند.

وی ابراز داشت: عربستان گاو شیرده صهیونیست بوده و کمک های مالی عربستان سبب بروز حملات آمریکا به سوریه شده است.

امام جمعه امین شهر با توجه به این که عربستان کشوری فریب خورده از سوی آمریکا و انگلیس است، خاطرنشان کرد: دادن پول به دشمنان اسلام نشان دهنده ترویج افکار سلفی و وهابی در جهان است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که کشور ایران همیشه در کنار سوریه بوده و می ماند، تصریح کرد: وزارت خارجه ایران حملات آمریکا را به شدت محکوم کرده و آمادگی کامل را حهت مقابله با دشمنان اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: غرش بی محتوای آمریکا و همپیمانانش نشان از این دارد که بی فکر و بی منطق هستند و باید بدانند که این غرش به محتوای آن ها از سوی مقاومت جواب داده می شود.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با بیان این که حملات آمریکا به سوریه نشانه ضعف آن ها است، گفت: شکست دشمنان در خاک سوریه و بیرون کردن داعش از منطقه از اهدافی بود که آمریکا دست به حمله موشکی به خاک سوریه کرد./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات