۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۶۱۱۱۴
آيت الله نمازي:

ترامپ با حمله به سوريه مي خواهد عظمت از دست رفته آمريكا را برگرداند

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: ترامپ رييس جمهور آمريكا با حمله نظامي به سوريه مي خواهد رسوايي و عظمت از دست رفته آمريكا را برگرداند.
آيت الله نمازي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان با تسليت شهادت امام موسي ابن جعفر(ع) به پيروان آن حضرت، با اشاره به اينكه برخي مدعي اصلاح طلبي هستند و خود را اصولگرا نمي دانند و برخي ديگر مدعي اصولگرايي هستند خود را اصلاح طلب نمي دانند و اين تفكر اشتباهي است، تصريح كرد: نمي شود كسي اصولگرا باشد اما اصلاح طلب نباشد، اصولگرا باشد اما افسادگرا باشد و كسي هم نمي تواند اصلاح طلب باشد اما اصولگرا نباشد.  

آيت الله نمازي ادامه داد: اين مسأله مبتلابه امروز جامعه است كه امام كاظم(ع) مي فرمايد، مومن برادر مومن است و دو مومن هيچگاه نمي توانند نسبت به يكديگر بيگانه باشند و لعنت خدا به كسي كه برادر مومن را متهم و به او تهمت نارواي اخلاقي، مالي، اقتصادي و عملي بزند.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: امام كاظم(ع) مي فرمايد، كسي كه كم فروشي و گران فروشي و غش در معامله و يا كالاي نامرغوب را به جاي مرغوب به فروش برساند و كلاهبرداري كند، معلون است.

آيت الله نمازي در ادامه با تبريك 27 رجب سالروز بعثت پيامبراكرم(ص)، تلاوت آيات خداوند بر بشريت، تزكيه از زشتي ها و رذائل اخلاقي، فراگيري آيات و حكمت الهي و جهاني شدن مكتب پيامبراكرم(ص) را از جمله دلايل و فلسفه بعثت پيامبر اكرم(ص) اعلام كرد كه خداوند در سوره آل عمران به آن اشاره كرده است.

وي همچنين با تبريك روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و نيروي زميني، گفت: در روز  آتش و خون سال 57 كه سربازان، درجه داران و افسران فداكار به آغوش ملت پيوستند، منافقين تلاش كردند تا مجوز انحلال ارتش را از امام خميني(ره) دريافت كنند اما امام راحل با هوشياري و زيركي اين توطئه منافقين را نقش برآب كرد.

آيت الله نمازي اظهار داشت: جايگاه ارتش جمهوري اسلامي در اصل 143 قانون اساسي تبيين شده است كه ارتش جمهوري اسلامي ايران پاسداري از استقلال و تماميت ارضي و نظام جمهوري اسلامي ايران را برعهده دارد و در دوران 8 ساله دفاع مقدس نيز برادران ارتشي در نيروي زميني، هوائي، دريايي مهارت و اقتدار خود را به رخ دشمن كشيدند.

وي در ادامه با اشاره به ماهيت شرارت و جنگ طلبي ترامپ رييس جمهوري آمريكا، گفت: بسياري از مقامات آمريكا از جمله جيمي كارتر رييس جمهور اسبق آمريكا اعلام كرده است که آمریکا 220 جنگ و تهاجم و كودتا را در كشورهاي جهان داشته است.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به معركه گرفتن ترامپ بعد از شكست تروريست ها در عراق و سوريه براي جبران شكست خود و تهديد سوريه به حمله نظامي، ابراز کرد: رييس جمهور آمريكا با حمله نظامي به سوريه مي خواهد رسوايي و عظمت از دست رفته آمريكا را برگرداند.

به گفته وي، يگان موشكي انصارالله يمن با موشك بالستيك نقطه زن وزارت دفاع عربستان را در رياض مورد هدف و اصابت قرار داد و پهباد قاصف يك يمن نيز فرودگاه ابها در عصير را هدف قرار داده است و تمام پروازهاي اين فرودگاه را به حالت تعليق درآورده است.

آيت الله نمازي با اشاره به سفر ولي عهد عربستان به فرانسه و امضاي قرار داد 18 ميليارد دلاري با رييس جمهور فرانسه، گفت: روزنامه گاردين انگلستان اخيرا به مقامات انگلستان توصيه كرده است دنباله رو ترامپ بي شرم و دم دمي مزاج نشوند و از آثار حمله به سوريه بترسيد.

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه از مردم ولايتمدار كاشان براي حضور باشكوه در تشييع پيكر پاك دو نفر از شهداي مدافع حرم، شهيد سرهنگ پاسدار مهدی دهقان يزدلی و مهدی لطفی نياسر در كاشان و قم و نياسر تقدير و تجليل كرد./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات