۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۶۰۸۴۸
مدیر مدرسه علمیه خواهران نورآباد:

انگیزه و هدف، رمز موفقیت یک طلبه است

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به پذیرش طلاب نو ورود در سال تحصیلی جدید گفت: علاقه مندان ورود به حوزه باید انگیزه و هدف مشخص داشته باشند تا در این مسیر موفق شوند.
طلاب خواهر

منظر جهانپور، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه به مناسبت سال تحصیلی جدید بیان داشت: حوزه ظرفیتی عظیم برای تربیت نسلی انقلابی و تحقق اهداف انقلاب است.

وی با بیان اینکه تحصیل در حوزه آثار و برکات فراوانی دارد، افزود: فردی که در مسیر طلبگی قدم می گذارد باید دارای هدف روشن باشد و برای رسیدن به هدف خویش تلا کند.

جهانپور با بیان اینکه تحصیل در حوزه فرصتی در راستای رشد علمی علاقه مندان به علوم دینی را فراهم می آورد، عنوان داشت: تحصیل طلبه در حوزه باید بر مبنای تحقیق و پژوهش باشد و طلبه در کنار فراگیری علوم درسی به مطالعه دیگر کتب غیر حوزوی نیز بپردازد و سطح اطلاعات علمی خویش را ارتقا بخشد.

وی تأکید کرد: طلبه ای که در مدرسه علمیه تحصیل می کند باید قدر موقعیت و فرصت تحصیلی که در اختیار دارد را بداند و با علاقه و انگیزه در مسیر طلبگی قدم بگذارد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد به نقش دختران امروز در آینده و تربیت فرزند، تحکیم بخشی به کانون خانواده اشاره و عنوان کرد: قشر بانوان مورد هجمه دشمن در جبهه جنگ نرم قرار دارد و تحصیل خواهران در حوزه امری مهم برای بصیرت بخشی، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن، کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده ها است.  

پذیرش 30 طلبه در حوزه علمیه خواهران نورآباد

وی در ادامه به ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران نورآباد اشاره کرد و اظهار داشت: ظرفیت پذیرش 30 نفر اعلام شده است و از بین داوطلبان ورود به حوزه تلاش می شود خواهران با استعداد، با انگیزه و توانمند پذیرش شود.

جهانپور خروجی حوزه را تبلیغ خواند و بیان کرد: حضور خواهران طلبه و مبلغ در جامعه و بین بانوان امری مهم در زمینه روشنگری و تکیم بنیان خانواده ها است، بنیانی که هدف اصلی دشمن در جبهه جنگ نرم بوده و ضربه زدن به کانون خانواده در رواج بسیاری از آسیب های اجتماعی تأثیرگذار است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات