۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۵۶۰۸۲۵
رییس مجمع نمایندگان:

مجمع نمایندگان در دوره هفتم برای بزرگان حوزه نگرانی ایجاد نکرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به فعالیت های دوره هفتم این مجمع گفت: مجمع‌نمایندگان در دوره ای که گذشت با همه فراز و‌ نشیب هایی که داشت، دغدغه ای که بزرگان حوزه را نگران کند، نداشت.
مجمع نمایندگان/ حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد رییس هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و‌ فضلای حوزه علمیه قم در مراسم افتتاحیه و آغاز به کار هشتمین دوره مجمع نمایندگان که شب گذشته در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به فعالیت های دوره هفتم این مجمع گفت: مجمع‌نمایندگان در دوره ای که گذشت با همه فراز و‌نشیب هایی که داشت، دغدغه ای که بزرگان حوزه را نگران کند، نداشت.

وی افزود: موفقیت هایی که در دوره هفتم‌ به دست آوردیم بخاطر این بود که  دو‌نفر از بزرگان حوزه که از مدیران نیز بودند در این دوره حضور داشتند و ما از نظرات پخته ایشان استفاده کردیم و از این طریق بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین در دوره ای که‌گذشت با کمبود بودجه مواجه شدیم که با کمک های جامعه مدرسین مقداری از آن مشکل حل شد.

رییس هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و‌ فضلای حوزه علمیه قم تأکید کرد: یکی از اقداماتی که در این دوره انجام شد، دیدار اعضای مجمع نمایندگان با رهبر معظم انقلاب پس از حدود ۱۲ سال بود که برکات زیادی داشت و ایشان در این جلسه بود که مسأله حوزه انقلابی را مطرح‌کردند و‌ جایگاه مجمع را بسیار وزین جلوه دادند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات دوره هفتم این بود که نمایندگان ارتباط کمی با طلاب داشتند که ما سعی کردیم‌ این ارتباط را با شیوه های مختلف تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در پایان از ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای برگزاری باشکوه این انتخابات تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه و پس از رای گیری حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد به عنوان رییس هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم انتخاب شد./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات