۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۶۰۳۷۵
امام جمعه ماهان:

دولت برای تولیدکنندگان داخلی تسهیلات ویژه در نظر بگیرد

امام جمعه ماهان با توجه به این که قرار دادن تسهیلات ویژه برای تولید کنندگان از سوی دولت مهم ترین وظیفه است، گفت: دادن وام هایی با سود کم و حمایت از تولیدکنندگان را باید دولت در دستور کار خود قرار دهد.
محمد زاده

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با شعار سال، گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی یکی از مهم ترین وظایف دولت در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران به دنبال فروپاشی اقتصاد ایران بوده و هر کاری را انجام می دهند تا کشور ایران را از داخل از بین ببرند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که رهبر انقلاب به دنبال اقتصادی مستقل در کشور هستند، ابراز داشت: دولت و مردم زمانی می توانند شعار سال را در کشور اجرایی کنند که از کالای ایرانی حمایت کنند.

وی ابراز داشت: خرید کالای ایرانی باید در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود تا کشوری پیشرفته و دور از تورم داشته باشیم.

امام جمعه ماهان با توجه به این که قرار دادن تسهیلات ویژه برای تولید کنندگان از سوی دولت مهم ترین وظیفه است، اظهار داشت: دادن وام هایی با سود کم و حمایت از تولیدکنندگان را باید دولت در دستور کار خود قرار دهد.

استاد حوزه علمیه ماهان خاطرنشان کرد: جلوگیری از قاچاق کالا را دولت در کار خود جدی بگیرد زیرا یکی از سبب هایی که اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی نمی شود، ورود کالاهای خارجی است.

وی در پایان با بیان این که اگر کسی کشور خودش را دوست دارد به دنبال حمایت از کالای ایرانی برود، گفت: مردم تا جایی که می توانند سعی کنند از کالای ایرانی حمایت کنند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات