۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۶۰۲۳۸
آیت الله علما:

تعصب به کالای ایرانی سبب یأس دشمنان خواهد شد

آیت الله علما گفت: باید نسبت به کالای وطنی و داخلی تعصب داشته باشیم؛ نباید نسبت به مسائل حساس نظام بی تفاوت باشیم و در جهت اعتلای نظام گام برداریم.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته به لزوم استفاده هرچه بیشتر از کالای ایرانی و تولید داخلی اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده و بکارگیری از کالای ایرانی سبب تحول اقتصاد و کاهش چشمگیر بیکاری جوانان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تکیه بر توان داخلی و بکارگیری جوانان متخصص و متعهد و خوش ذوق در جهت تولید کالای ایرانی افزون بر افزایش کیفیت محصولات سبب ترغیب هرچه بیشتر مردم به خرید تولید داخل خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یأس و ناامیدی مسؤولان و مردم هدف اصلی دشمنان نظام است، باید به داشته های خود ایمان داشته باشیم و در جهت اعتلای نظام از توانایی و داشته های خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به بیانانت رهبر معظم انقلاب در خصوص کالای ایرانی خاطرنشان کرد: باید نسبت به کالای وطنی و داخلی تعصب داشته باشیم نباید نسبت به مسائل حساس نظام بی تفاوت باشیم و در جهت اعتلای نظام گام برداریم.

آیت الله علما مطرح کرد: باید نظارت بیشتری نسبت به افزایش کیفیت محصولات داخلی شود و علاوه بر مردم، مسؤولان نیز نسبت به خرید کالای داخلی اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب به دنبال ناتوان جلوه دادن جوانان انقلابی و متخصص و متعهد ایران اسلامی هستند تا به این وسیله از پیشرفت و اعتلای نظام جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: انرژی هسته دستاورد تخصص و تلاش جوانان انقلابی و ایرانی است، نباید تلاش این عزیزان را دست کم گرفت و از تخصص آنها در راستای مأیوس ساختن دشمنان بکارگیری کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال جدید تأکید فراوانی نسبت به خردی کالای ایرانی دارد بنابراین رمز اعتلای اقتصادی نظام در دستان ملت و مسؤولان است و باید استراتژی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خویش قرار دهند./857/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات