۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۶۰۲۳۵
امام جمعه موقت بیرجند:

دولت از تولیدکنندگان حمایت کند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند و جلوی ورود کالاهای قاچاق را بگیرد، گفت: هر کاری که در کشور به تولید داخلی صدمه بزند خیانت بزرگی است.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: امروز دشمنان به نام دین در جهان خیانت می کنند و آن ها با تفکرات لیبرالیستی و اومانیستی بشر را سرگرم می کنند.

وی با بیان اینکه حذف دین نه امکان دارد و نه مطلوب است، گفت: پول و لذت برای بشریت هدف نیست بلکه رسیدن به مطلق و خالص هدف است زیرا بشر مطلق خواه و خالص خواه است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود که به وجود آمد و مانند سدی پولادین در مقابل سیل ویرانگر غرب ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: دشمنان می خواهند انقلاب اسلامی را با شکست روبرو کنند و ملت اسلامی را ناامید کنند تا سیل غرب در دنیا ویرانگری کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در منطقه با کمک و حمایت آمریکا انواع و اقسام جنایت ها را انجام می دهد و آل سعود از آمریکا حمایت می کند و میلیاردها دلار به رژیم صهیونیستی می دهد تا آن ها در عربستان حضور داشته باشند و در منطقه جنایت ایجاد کنند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: شاهزاده سبک مغز عربستان سعودی به جای اینکه منابع خدادادی در اختیار مردم خود قرار دهند برای حفظ تاج و تخت نامشروع خود جیب آمریکا و رژیم صهیونیستی پر می کند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به نام گذاری سال 97 توسط رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی یکی از مهم ترین امیدهای دشمنان است و تلاش می کنند ایران را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور نسخه رهبری یعنی اقتصادمقاومتی است، افزود: امروز نیز بیش از 70 درصد اقتصاد کشور لیبرالیستی و بخشی سوسیالیستی است و تنها درصد کمی اقتصاد اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: متاسفانه به اقتصاد مقاومتی درست عمل نشده و همچنان تولید کشور بیمار است، بیکاری و عدم اشتغال در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند و جلوی ورود کالاهای قاچاق را بگیرد، بیان کرد: هر کاری که در کشور به تولید داخلی صدمه بزند خیانت بزرگی است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا کالاهای با کیفیت تولید کنند و فروشندگان هم کالاهای ایرانی را در مغازه های خود به فروش برسانند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فضای مجازی، اذعان داشت: یکی از ابزارهای دشمن برای ابتذال فرهنگی، فضای مجازی است و دشمنان اخلاق و دین جوانان را هدف قرار دادند.

حجت الاسلام مختاری بی توجهی مسؤولان به فضای مجازی خیانت به نوجوانان و جوانان است، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به ساماندهی فضای مجازی دستور دادند اما متاسفانه دولت برای این کار امروز و فردا می کند.

وی افزود: دولت یا خطر فضای مجازی را باور ندارد یا این خطر را باور دارد اما به تولید داخلی اطمینان ندارند، اینچنین مسؤولانی نمی توانند اقتصادمقاومتی را پیاده کنند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات