۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۵۹۷۹۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

۱۲ فروردین، عید انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه در ۱۲ فروردین نخستین انتخابات نظام اسلامی صورت گرفت، گفت: امام راحل واژه عید را تنها برای ۱۲ فروردین در مناسبت های انقلابی به کار بردند.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دوازده فروردین ابراز داشت: امام راحل چنین روزی را عید مستضعفان، انقلاب اسلامی و ملت ایران نامید و امیداورم چهلمین دوازده فروردین نظام اسلامی منجر به اتصال انقلاب و نظام اسلامی به انقلاب بزرگ حضرت حجت بن الحسن(عج) باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امام راحل واژه عید را تنها برای ۱۲ فروردین در مناسبت های انقلابی به کار برد، افزود: ۱۲ فروردین در شرایط خاص آن زمان تأثیر فوق العاده ای از خود با وجود دشمنی های داخلی و خارجی بر جای گذاشت.

این مقام مسؤول ۱۲ فروردین را نخستین انتخابات نظام اسلامی بیان کرد و گفت: مردم در ۱۲ فروردین به امام، انقلاب اسلامی، قانون اساسی و تأسیس نظام اسلامی رأی داده و به همه غرب گراها، ملی گرایان، سلطنت طلبان پشت کردند.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: ملت ایران به اسلام و قانون اساسی با محوریت مرجعیت و روحانیت برای مدیریت نظام دینی در ۱۲ فروردین رأی داد.

وی خاطرنشان کرد: در همه خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به ۱۲ فروردین، اهداف و برکات نظام اسلامی اشاره و در ورودی های شهرهای استان تبلیغات محیطی صورت گرفت ضمن اینکه در یادمان شهدای دفاع مقدس برای کاروان های راهیان نور فعالیت های فرهنگی و هنری ساماندهی شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات